Saturday , October 1 2016
Home / Isu Semasa / Super WTF: Ini bukan caranya anda menghukum anak

Super WTF: Ini bukan caranya anda menghukum anak

bapabelasahanak

Jika anak anda nakal atau membuat suatu kesalahan, memukul seperti ini bukanlah satu penyelesaian malah ini bakal membuat anda dipenjarakan. Dalam kes ini, lelaki itu merupakan bapa tiri kepada budak kecil itu. Dia kini dalam siasatan polis manakala budak itu kini sedang dirawat do Hospital Klang di bawah jagaan Jabatan Kebajikan Masyarakat. Oh ya, siapa yang merekod video?

Sumber dipetik: MPP Online

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-rakaman-kemalangan-maut-gokart-mediamalaya

Rakaman & Gambar Kemalangan Maut Go Kart EIMARACE 2016

Kejadian kemalangan maut ketika perlumbaan EIMARACE 2016 di Sukpa, Indera Mahkota, Kuantan.

13 comments

  1. CELAKA betul…. nak jer AKU TIBAI si BAPAK nie… BODOH…

  2. keling paria ni memang SUPERDUPER BABI!

  3. yg rekod 10 kali celaka, yang bapak tiri dea sejuta kali celaka.

  4. MACAM PUNDEK….TANIK GEDEGAK

  5. mungkin yg merakam tu nak selamatkan budak 2.maybe dengan merakam adalah satu bukti yg kukuh untuk diadili. kalau setakat report dan ckp mulut. tiada bukti.

    • Betul. Bila keluar video cam ni, org cepat marahkan si perakam; kenapa tak selamatkan budak tu. Think positif la. Mungkin perakam ni nak ambil bukti. Bila dah ada bukti, tak ada dakwa dakwi lagi.

  6. trok jgak si bapak tiri belasah budak too…
    KEJAM!!KEJAM!!KEJAM!!

  7. nangis tgk vdeo ni….knpla jd mcmni…dy bdk lgi…

  8. saya dah tengok memang x der perikemanusian… apakah perasan dia memukul budak yg berusia 2 tahun yg tidak tahu ape ape.. ketuk ..tumbuk.. buat mcm bergusti.. sya tgok sya yg rasa sakit
    menagis melihat anak ini kesakitan…memang tak berotak buat budak yg belum ade akal fikiran mcm ni…. 🙁

  9. Sgt kesian…ape laa slh bdk ni smp kene blasah mcm ni..
    Binatang tollllll!!!!!!!!!!
    Hope jantan nie kene blasah cukup2 dlm penjara nnt…ll
    Puiiiiiiiiiii………

  10. jom rembat bapak die reramai……sepak laju2…:'(

  11. sblm hukuman penjara ke sebat ke,belasah je dlu mcm ne dia belasah budak tu…pas tu tny dia sakit ke x?…

  12. seriously … sya nanges tgok ved ni . pling ta tahan , walau budak tu dah sakit , dye tetap bdiri bila bapak tiri dye suruh . saya tak nampak apa fungsi mak kandung dye , kat sini .

counter statistics