Monday , December 5 2016
Home / Isu Semasa / Super WTF: Kanak-kanak 8 tahun kahwini ibu anak lima (6 Gambar)

Super WTF: Kanak-kanak 8 tahun kahwini ibu anak lima (6 Gambar)

Seorang kanak-kanak yang berusia lapan tahun bernama Sanele Masilela telah mengahwini seorang ibu anak lima, Helen Shabangu berusia 61 tahun kerana dipesan oleh nenek moyang-nye.

Ibu kepada Sanele berkata, perkahwinan ini adalah yang pertama berlaku dalam keluarganya sambil memberitahu bahawa nama anaknye itu diberi sempena nama atuknya. Sebelum moyangnya meninggal dunia, dia telah berpesan pada ibu Sanele supaya anaknya itu berkahwin. Maka kerana dek takut balasan yang akan ditimpa jika tidak laksanakan. ibu Sanele telah mengahwinkan anaknya.

Sanele memilih ibu anak lima ini kerana dia cintanya dan berjanji akan belajar rajin-rajin dan berusaha keras supaya apabila dia dewasa nanti dia boleh mengahwini gadis sebayanya. WTF.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

cuimb_mviaikcka

Aplikasi Razak menerima serangan “1 Bintang” di Google Play

Aplikasi Najib Razak baru sahaja diumumkan pada hari ini namun ia mendapat reaksi yang berbeza ...

12 comments

  1. Kalah RCW + Zain, Rita + Aidil, Q Haidar + Jasmine, Shela Majid + Hubby, Zizie + Bung, etc etc

  2. Macam manalah masa depan budak ni?

  3. ape kes..giler ke

  4. tido malam2 mcm dodoikan anak dah..

  5. Kesian budak tu hilang TERUNA…. dan jelas KOBODOHAN MASYARAKAT sana……

  6. Jodoh pertemuan di tangan tuhan diye.. Jesus

  7. kalau aku pompuan tu x sanggup nak rosak kan masa depan seorang budak…biar pun terpaksa

  8. hahahahahahaha…… super pelik,ganas dan ngeri

counter statistics