Saturday , December 3 2016
Home / Pelik / Super WTF: Konspirasi pembunuhan paling ganas tetapi gagal

Super WTF: Konspirasi pembunuhan paling ganas tetapi gagal

Kejadian ini telah berlaku pada jam 10.45 malam di Filipina di mana Doktor Andres Gumban, seorang doktor pakar psikitrik telah berkenalan dengan dua orang remaja lelaki melalui Facebook dan telah menjemput mereka untuk datang ke rumahnye. Tindakan doktor itu mengajak mereka datang ke rumah adalah satu kesilapan besar dalam hidupnye kerana telah meragut nyawanya sendiri.

Dua remaja ini, merupakan pembunuh kejam yang merekodkan video kelakuan membunuh menggunakan telefon bimbit. Doktor tersebut telah dihentak dengan batu sebelum di rodok menggunakan senjata tajam sebanyak 34 kali sehingga mati.

Nasib penjenayah ini malang apabila anjing yang menyalak telah mengejutkan jirannya untuk melihat apa yang berlaku. Jirannye telah datang ke rumah doktor tersebut sambil membawa pump gun dan memaksa dua remaja tersebut membuka pintu sebelum terkejut melihat percikan darah pada lantai rumah tersebut. Seorang lagi jiran yang datang telah menelefon polis untuk menangkap penjenayah ini.

Penjenayah ini telah menipu dengan mengatakan bahawa mereka merupakan mangsa sodomi doktor tersebut dan membunuh atas alasan mempertahankan diri namun video ini telah menjerat mereka sendiri. Menurut jurucakap polis, dengan penangkapan ini telah menyelesaikan satu kes bunuh yang melibatkan seorang wanita mengandung yang dibunuh pada awal tahun ini.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

2-safee-sali-meninggal-dunia-mediamalaya

Pemain JDT, Safee Sali meninggal dunia itu palsu

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba nama pemain JDT Safee Sali menjadi kabut apabila terdapat sebuah ...

15 comments

  1. nak tgk tp takot ler~

  2. As a doctor, an educated person, how come he invited two person that he knows from Facebook into the house!! He barely know them kot.

  3. giler…..

  4. tu lah..bahana langgan callboys…minat lagi sesama laki2..inilah padahnya…apa2hal pun budak2 laki2 tu so kejam…anyway…R.I.P…

  5. gle.. dua2 mental jmpe dokter mental!

  6. takutnyer..apala prasaan doktor tu ms tgh kna bunuh…giler btul….bdk2 ni giler ke,lnsng xde perasaan…seronok ke dia masa bunuh org..binatang pn kita kesian nk bnuh,melainkn mengancam keselamatan…ni kn plk manusia yg serupa mcm kita…

  7. dah tgk..takutlah pulak….napa ada manusia yg x tkt untuk membunuh….padahal kita ni kalau langgar kucing pun dah rasa bersalah apatah lg membunuh manusia….

  8. Macam dalam MOVIE

  9. So cruel. Be carefull and beware.

  10. yobihh ..kjam narr ..ish2 ….

  11. nasib baik ofis aku ni block youtube, kalo tengok, sure nak muntah…

  12. itulah beza orang yg ada agama atau tak…

  13. nak tgk tp takut. Sy x ske keganasan tp sy nk tau… camane ni..

  14. doctor nih pulmonologist bukan psychiatrict. ade beza. setuju dgn komen kenapa dia bole ajak budak lelaki yg bru dia kenal dkt fb dtg rumah n sblm tuh siap ajak g mkn lg.. theory aku sume bersalah termasuk si mati jugak.. nk kate kat dunia nih walaupon org tuh blaja tggi mne tp nafsu tuh bole je menguasai segala nya

counter statistics