Thursday , December 8 2016
Home / Pelik / Super WTF: Parodi “Kisah Hati” oleh Bobo, kini artis MIG

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

2-safee-sali-meninggal-dunia-mediamalaya

Pemain JDT, Safee Sali meninggal dunia itu palsu

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba nama pemain JDT Safee Sali menjadi kabut apabila terdapat sebuah ...

10 comments

  1. da ko nie apahal bobo…da kenapa nk lentok2 bgai…dorg nie pon dok galakkan je bdk nie jd lagu ne…adus

  2. kadang2 bende yg ringan cmni x perlulah dibesar2kan…baik kte pk bende yg lg berat…anggap ler ni hiburan tuk kte lepas tension setelah penat bekerja…sekurang2nya de gak org yg nk wt hiburan cmni, walaupn x sume org ske…

  3. semua org sedar, kelakuan mcm ni sgt x betul dan memalukan diri sendiri. kpd kaum keluarga bobo kwn2 bobo ajak la bobo tu berubah.. dekati la islam.. hanya dgn kembali ke Islam je dpt merawat penyakit jiwa mcm ni.

  4. mcm xsiuman je..

  5. nak Tanya org yg kutuk bobo nie,awak tu cukup ke sembahyang 5 waktu cakap org lain mcm apa?kutuk bagai nak rak,dirik sendiri tu sempurna ke..

    • bodohhh ko ni.. xkan nk suruh ulama dan pak imam je yang tegur.. tgk pon dh nak muntah.. konpom ko ni gay.. ske spesies mcm nie..hahahahaha

      • hei,nak tegur pun tegurlah bagus2…nie cara cakap pun mcm org tak betul…mcm nie ke nak tegur org.sah2 ko nie mamat gian.kalau tak suka tengok org tergedik2,jgn lah tengok bodoh…bangang betul lah.

  6. Lame2 jd bosan n muak la dgn bobo ni..ms lagu syg je org ske tgk..dh asik parody bagai..dh rupe bapok.. sori la.puiiihh.. hahah

  7. kelakar lah u ols,komen bukan dpt bce

counter statistics