Sunday , December 4 2016
Home / Isu Semasa / Super WTF: Pelajar sekolah mempersendakan solat dengan tarian

Super WTF: Pelajar sekolah mempersendakan solat dengan tarian

Video ni agak disturbing bagi extrimis keagamaan. Di dalam video ini menunjukkan 5 orang pelajar wanita dengan mempersenda solat agama Islam dengan tarian kelab malam. Namun kejadian ini bukan berlaku di Malaysia tetapi di Sulawesi, Indonesia. Harap video seperti ini menjadi pengajaran buat pelajar di Malaysia dan elakkan berkelakuan seperti ini.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

cuimb_mviaikcka

Aplikasi Razak menerima serangan “1 Bintang” di Google Play

Aplikasi Najib Razak baru sahaja diumumkan pada hari ini namun ia mendapat reaksi yang berbeza ...

23 comments

  1. Harap-harap budak-budak ini dihukum mati Kerala menpersendakan Islam

  2. semoga diberi hidayah…kesian budak2 skarang

  3. kalo dapat bala, xyah nak salahkan orang lain la kalo dah perangai mcm ni. dunia dah akhir zaman, solat pun dibuat main. camnelah indon tu x kena bala mcm2. astaghfirullahalazim..

  4. JAHIL … bodoh…

  5. Adalah lebih baik sekiranya vidoes seperti ini tidak disebarkan. Di takuti ada yang akan mengikuti tingkah laku seperti ini. Kerana bagi orang yang celik hati dan fikiran mungkin boleh berfikir dan mengambil pengajaran tetapi bagi orang yang sebaliknya mungkin mengambilnya sebagai joke … sejak dua menjak ini terlalu byk videos yang merepek,

  6. buatlah sesuka hati ko…masih takmau sedar malapetaka yang dh menimpa negara dorg nih. TUHAN perati je….bile DIA nk turunkan bala, ko ngadap la..jgn masa tu baru nk cari TUHAN balik..

  7. yg bertudung pun sama ikot. astaghfirullah..

  8. panas pulak hati tengok video nie ……. reaksi pertama tengok video cam rasa nak lempang jer bebudak nie …….

  9. kafir kot drg ni

  10. Pompan jalang seperti dowang elok. Di campak at longkang!!!!!!!

  11. bangang punye endon. ptot la allah slalu turun kan bala

  12. memang patutlah indo ditimpa bencana sbb nilah persendakan agama

  13. apa motif semua nie..???? budak sekolah kurang didikan agama…

  14. baik x payah pakai tudung tu, dgn kuku berkaler hitam.. bengong tahap maksimum..

  15. tak hairan lah kalau indonesia byk sgt bala dtg bertimpa2, ini salah satu drpd sbb nya, rase2 nya byk lagi sbb lain, kan negara dia org negara yg mengamalkan liberal, agama islam bkn agama rasmi.. Semoga Malaysia dijauhi dari bala & masih kekal menjadi negara islam.. Amin…

  16. …………………………………………_¸„„„„_
    ………………………………….„–~*'¯…….'
    ………………………………. („-~~–„¸_….,/ì'Ì
    …………………………..¸„-^"¯ : : : : :¸-¯"¯/'
    ……………………¸„„-^"¯ : : : : : : : '¸„„,-"
    **¯¯¯'^^~-„„„—-~^*'"¯ : : : : : : : : : :¸-"
    .:.:.:.:.„-^" : : : : : : : : : : : : : : : : :„-"
    :.:.:.:.:.:.:.:.:.:.: : : : : : : : : : ¸„-^¯
    .::.:.:.:.:.:.:.:. : : : : : : : ¸„„-^¯
    :.' : : ' : : : : : : : ;¸„„-~"¯
    :.:.:: :"-„""***/*'ì¸'¯
    :.': : : : :"-„ : : :"
    .:.:.: : : : :" : : : : ,
    :.: : : : : : : : : : : : 'Ì
    : : : : : : :, : : : : :
    "-„_::::_„-*__„„~"
    Tengok konik untuk Indonesia

  17. Indonesia. Babi Babi anak Babi anak haram anak haram Babi Babi Babi. Anak haram

counter statistics