Sunday , December 4 2016
Home / Dunia Artis / Super WTF: Polis dipindah jabatan kerana tampar pendatang kurang ajar

Super WTF: Polis dipindah jabatan kerana tampar pendatang kurang ajar

Video ini menjadi viral sejak awal minggu lepas di mana di dalam video di atas menunjukkan seorang pegawai polis dikatakan bertindak diluar kawalan dengan menampar dua warga Bangladesh. Pegawai polis itu telah dipindahkan jabatan serta-merta atas tindakannya.

Menurut saksi di tempat kejadian, dua warga Bangladesh itu tidak memberi respon apabila dipanggil pegawai polis untuk membuat spot-check permit dan passport, perkara tersebut membuatkan polis itu naik hangin dan bertindak menampar dua warga asing itu.

Apakah pendapat anda mengenai perkara ini, adakah tindakan polis itu tidak patut dan dia perlu dikenakan tindakan, ataupun anda menyokong tindakan polis itu dengan memberikan hujah di ruangan komen.

[jwplayer mediaid=”19172″]

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

1-dira-helmi-mesra-mediamalaya

Dira Abu Zahar dan bekas suami mesra di sambutan hari jadi anak (6 Gambar)

Walaupun status Dira Abu Zahar dan bekas suami, Helmi  Yusof sudah tidak bersama namun hubungan ...

9 comments

  1. Polis bodo!

  2. Bangla ke,indon ke, pilipin ke semua kita manusia.Jangan buat orang lain seperti binatang suka hati nak tampar nak maki. Ni polis takde iman, takde pendidikan & takde perasaan. Apa perasaan polis ni bila bapak atau adek beradek sendiri di tampar cam ni.

  3. Tapi…jangan murah hati sangat kawan…jgn marah polis sgt kawan…
    tadi jam satu cikgu lelaki kena culik sama itu karpet punya bangla minta itu
    duit tebusan sama liwat juga….ayoyo…amacam….
    polis salah hukum sudah…
    jgn maki sama dia ya….
    kalu suka bangla ka indon ka pegi sana lot 10 sama sogo lepak juga….are are are….

  4. Pendatang kt ngra kita skrg mmg brani tjuk samseng.aritu sorg peniaga tegur sorang pendatang buat bnyi bising keta dia dpn kdai mkn org ni..dgn belagak pendtg tu ugut tokei kedai tu siap cabar..pdhl kt kdai tu belambak org msia..pndtg ni sorg je..brani sgguh..nsib ms tu ada la bbrapa org pelnggan bgun konon bt2 angkat krusi nak baling,bru pndtg tu blah.sbb geram tjuk samseng kt org tmptn.tgur elok2 buat xreti…sbb sblm ni xde sapa brani nk tgur diorg..

  5. tp apa mslh si polis neh…pendatang atau tak..yg bersalah kita hukum or amek tindakan…yg tak bersalah..jgn la nk tunjuk hebat…ssh sgt..sekat trus pendatang asing jgn bg msuk! msuk gak secara haram..halau!

  6. baran betul polis nih…mcm kurang ajar jer…nk menampar org…klau ye pow diorg bsalah, ambil jer tindakan yg sewajarnya.ini idak dok nmpar org tu di khalayah ramai dan apa masyarakat pandang???Oh!!!tidakkkk….ini lah keje anggota polis nunju hebat dan berkuasa pas tu minta duit.Polis gini selalunya kite akan dpt lihat, polis yg naik motor n pakai baju biru pekat mcm nih laaaaa….(sama) kadang2 ramai2 dok ronda2….naik motor nk tahan warga asing pas tu pau…duit mereka.sian kannnnnn…..

  7. Polis keterlaluan agak la nak tunjuk kuasa bukan dgn cra mcm tu. Memalukan PDRM dan rakyat malaysia

  8. bukan nak rasis..sbnarnya memang kena berkasar dgn bangsa ni..tak paham bahasa..aku tau sebab bapak aku pernah jadi boss utk bangla-bangla ni masa projek keretapi dulu…

  9. nie bkn msalah dia pndatang kh x. Nie masalah mentaliti, npk x mcmana polis 2 ble buang helmet dia tiba2 hanya kerana bangla xdgr dia pggil. Tolonglah apa motif dia buat mcm tu? dari kelakuan dia campak helmet tu pun dia boleh pertikaikan tindakan dia. Senang ja tanya dia apa motif dia campak helmet tiba2, kalau betul diorang salah datang dekat atau kejar lepas tu tahan, kalo nak boleh terus bawa ke balai polis, panggil kawan anggota bertugas yang berdekatan untuk bantu. Itu apa yang datuk saya cakap sebab dia pesara polis, dia juga cakap polis dulu dengan sekarang jauh beza. Entah lah……..

counter statistics