Monday , December 5 2016
Home / Dunia Artis / Suraya Bertunang (Anak Raja Azmi)

Suraya Bertunang (Anak Raja Azmi)

8222009_surayaKakMi

Mengambil berkat bulan Ramadan yang mulia, produser sensasi Raja Azmi mengambil keputusan untuk melangsungkan pertunangan anak gadisnya, Puteri Suraya Mohd Jalani, 24, dengan pengarah filem Anu Dalam Botol, Mohd Shadan Hashim, 34.

Tarikh yang dipilih untuk majlis pertunangan itu adalah pada 09.09.09 ini yang dilangsungkan selepas majlis berbuka puasa. Kebetulan, Raja Azmi pun hendak menunaikan ibadah haji pada tahun ini, lalu dia pun berhajat majlis itu dilaksanakan sebelum berangkat ke Tanah Suci. Baguslah…

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

9 comments

  1. umurnya baru 24..saya 22.. kiranya saya lebih padan dengannya daripada yg berumur 34.. HOHOHOHOHO

  2. betul la kamui gakuto..shadan da tua xensem plak tu…

  3. hahaha… wanita skrg bukan pandang hensem atau muda….

    Darjat atau harta jugak yang dipilih walaupun tua atau tak hensem…

    So, kalau muda, hensem tapi tak berharta… lupakan je la…..

  4. Amboi.
    mantap nye alasan.

    Semoga dia pun kekal
    Jangan jadi Uncle nya
    yang bahagia sekejap.

    Chumel jugak dia ni kan,
    Padan lah dapat yg terbaik.
    Semoga kekal bahagia.

  5. weh…. hemsem la shadan.. muka ad iras2 family dia
    ak try search td.. hehek
    dia pengarah crita anak-anak sidik jugak

  6. Semoge jodoh berkekalan hingga ke jinjang pelamin dan akhir hayat…amin

  7. Tahniah Suraya.

    zack

  8. Tahniah Suraya.
    Bahgia selalu.

    zack

counter statistics