Thursday , June 21 2018
Home / Tag Archives: Lana Nordin (page 4)

Tag Archives: Lana Nordin

August, 2013

May, 2013

June, 2012

October, 2010

  • 8 October

    Gambar Lana Nordin dengan kekasih?

    Kami rase memang patut pun Mak Bedah kami kutuk si Lana Nordin ni kaw-kaw pade entri yang lepas: Lana oh Lana. Mane taknye, satu demi satu cerite bongok pasal die ni makin kerap keluar, berlakon cam tahi juge.. Yang terbaru ni, tersebar pulak gambar-gambar macam ni kat internet. Kami rase-lah kan, mesti sang Lana sendiri la yang sebarkan gambar-gambar die ...

September, 2010

  • 5 September

    Lana oh Lana

    Artikel di bawah ini di-tulis oleh penulis jemputan Media Malaya; Mak Bedah. Ok. Siapa kenal Lana Nordin angkat tangan. Rasanya Lana ni lebih dikenali dengan gossip-gosip bongok yang nak menaikkan diri yang tak popular tu.Tak setuju?? Cube bagi Mak Bedah drama yang telah dilakonkan oleh si Lana nie. Ado? Non ado ok? Kali nie lagi best. Sedang asyik mak Bedah ...

counter statistics