Monday , June 1 2020

Tag Archives: Zizie Ezette Kurus

April, 2013

  • 21 April

    Zizie Ezette menemani suami, Bung Mokhtar berkempen (4 Gambar)

    Zizie Ezette bergambar di hari penamaan calon suaminya di Kinabatangan, Sabah. Gambar penuh selepas ini.

August, 2010

  • 23 August

    Gambar Zizie Ezzette & Bung Moktar bermesra sebagai suami isteri

    Wah YB Datuk Bung Moktar, selepas terlepas hukuman penjara 1 bulan dan hanya di denda RM1000 makin happy ye Datuk sekarang. Tak kisah-lah kan, nama pun dah laki binik. Ayat romantis Zizie di bawah serius romantik. Paling saya suka apabila menyediakan juadah kegemaran suami di waktu berbuka dan bersahur. Kami juga menunaikan solat Tarawih bersama dan pastinya ia momen yang …

June, 2010

  • 28 June

    (Gambar) Manja Zizie Ezette dgn Bung

    Ini bukan sebarang gambar manje mereka berdua la geng. Ini baek punye sebab nampak sket lurah Zizie tu. Hehehe.

January, 2010

  • 24 January

    Late Nite Party bersama Zizie Izette dan Bung Mohktar

    Opss, yang ini bukan Bung Mokhtar.. Lupe pula nak tanya siapa yang Zizie cium pipi tu. Bertuah laki ni. Gambar Zizie bersama suaminya menyusul di bawah.

December, 2009

  • 15 December

    Koleksi Gambar Zizie Izette nampak lurah pula

    Yum, yum! Lagi banyaaaak gambar menyusul, klik pada gambar untuk paparan lebih besar.

counter statistics