Monday , December 5 2016
Home / Dunia Artis / Tahniah! Maizawati kahwin esok!

Tahniah! Maizawati kahwin esok!

Maizawati kahwin kali ke-3

Gambar Maizawati dengan Mohd, bakal suaminya.

Tahniah diucapkan kepada bekas isteri Ustaz Akhil Hayy ni, Maizawati yang akan melangsungkan perkahwinannya esok (Isnin, 9 Ogos 2010). Kalau dah jodoh tak kemane kan guys. Bakal suaminya dikenali sebagai Mohd berusia 23 tahun, 10 tahun lebih muda. Apa salahnye, pucuk pangkalnye jangan merenyam bile nampak artis dahi licin seperti bekas.. ehem ehem, sorri. Tak gitu guys?

Ibu Maizawati, Umi Ahmad juge merestui perkahwinan mereka yang akan berlangsung esok malah berharap mereka akan kekal bahagia. Nilai hantaran? Masih dirahsiekan, Maizawati hanye akan beritahu pade majlis akad nikah malam ini.

Maizawati berharap agar majlis perkahwinannya ini berjalan dengan lancar dan mengikut apa yang dirancang walaupun ia dilangsungkan secara sederhana di mane hanya menjemput saudara mara terdekat dan rakan artis.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

8 comments

  1. sakan jugak bekas bini pon..

  2. biar la. ingt laki die je bleh kahwin?

  3. xpe.. bagila can kt 'die' nk dpt anak dara plak.. dlu mase kawen maiza; kn janda.. ~ minx maaf akhil hayy, hatiku xdpt menerima tindakan merenyam mu itu..

  4. maizawati ni lawa sesangat kalau makeup kan….macam belasan tahun je…..
    jodoh dan pertemuan di tangan tuhan…..
    kalau kawin dengan sebaya atau yg lebih tua pun kalau jodoh tak panjang bercerai gak…….semuanya urusan tuhan siapa kita untuk mempertikaikan semuanya…….semoga semuanya berbahagia apatah lagi sempena kedatangan ramadan al mubarak nanti…..
    Selamat Menjalani Ibadah Puasa…….

  5. Cantek tul dia ni ek… alhamdullilah… mudah2an dipanjangkan jodoh hingga akhir hayat…

  6. tahniah.. Al-hamdulillah jodoh dh kesampaian.. moga bahgia b'panjangan n rumahtangga kekal hingga hujung nyawa.. amin3…

  7. cumei2…Tahniah…semoga perkahwinan kali ini akan berkekalan…
    umur just number yg penting tepuk dada tanye iman…

  8. alamak ni bukan 2nd hand lagi, tapi dah 3rd hand. kesian mude lagi tapi dapat barang 3rd hand.

counter statistics