Wednesday , September 28 2016
Home / Dunia Artis / Tahniah Nana XFM selamat melahirkan anak perempuan

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

6 comments

  1. Congrats!
    full of happiness..

  2. Alaa..gebunya anak dia..comey..Nana pun nampak mamis je..sweet le..TAHNIAH..

  3. kalo baby je xlain msti ckp comey2..hahaha..xde ayat lain..lg2 anak artis..huhu

  4. cute tp ape makna nama baby tu…???sian la xda makne or makne yg merapu hanya kerana ibu n bapa nak name yg terlalu cangih n uptu moden…yek la nak ikut barat sgt la kater kan…

  5. inilah gamba nana yg paling cantik pernah aku tgk… btul aa org kate org jadi ibu ni wajah berseri2..

counter statistics