Sunday , December 11 2016
Home / Gossip Panas / Tan Sri Jins Shamsuddin meninggal dunia, fitnah semata

Tan Sri Jins Shamsuddin meninggal dunia, fitnah semata

Kecoh tengah malam semalam apabila berita kematian Tan Sri Jins Shamsuddin tersebar meluas menerusi aplikasi BBM. Siapalah insan yang menfitnah Tan Sri sehingga ramai menganggap-nya telah betul-betul kembali ke Rahmatullah tengah malam tadi.

Menurut twitter Erma Fatima, berita kematian Tan Sri Jin Shamsuddin tidak benar. Tidak pasti lagi apa motif berita itu disebarkan, kami berharap ia sekadar salah faham dan bukan datangnya dari perasaan yang hasad dengki.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

8 comments

  1. ya allah,ape la bodo sgt…psl kematian pn bole wat main ker?

  2. macam2 hal. boleh main2 plak pasal hidup mati seseorang ni..dah banyak kali berlaku pun. dulu lagi teruk pasal pemerintah negara pun pernah berlaku jugak..

  3. Sapa yg sebar fitnah ni mmg bodoh.

  4. xde kje tul la budak nie….

    pas nie sape lak jadi mangsa….!!!!

  5. dunia..dunia..

    makin canggih makin hampeh..

  6. buat apa nak marah2..

    sebenarnya, apabila ada berita kematian, sudah tentu diakhiri dengan sedekah surah al-fatihah..

    bayangkan betapa ramai yang sedekahkan pada beliau surah itu, dan bayangkan betapa bertuahnya dato' dilimpahi dengan pahala surah tersebut.. wallahualam..

  7. syukur alhamdulillah jika beliau sihat wallafiat

counter statistics