Saturday , February 25 2017
Home / Lain-Lain / Teka: Cari katak tersembunyi dalam gambar

Teka: Cari katak tersembunyi dalam gambar

Cuba cari katak yang tersembunyi dalam gambar ni. Seriously, kami sendiri tak jumpe mase mula-mula cari! Kalau uols dah give-up, bole scroll ke bawah untuk gambar katak tersebut.








Pautan ke gambar katak tersembunyi.










About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Latihan Asas Ketenteraan di sekolah-sekolah di Soviet (11 Gambar)

Pada tahun 1968, latihan asas ketenteraan telah diperkenal di semua sekolah di Soviet. Setiap sekolah ...

12 comments

  1. pehhh sama cam daun…mmg xnampak..

  2. subhanallah..uniknye ciptaan Allah S.W.T..

  3. Katak yang pandai menyamar, sangat pelik rupa katak ni, tak nampak langsung, puas dah cari.

  4. jumpe……but nice….

  5. da penah tgk gambo ni daaa

  6. Tgk cenel Learning ptg td, ada sebut pasal Leaf Malaysian Insects.. Baru teringat, serangga daun ni ada kat Taman Rama-rama, Cameron Highlands..
    http://wwwdelivery.superstock.com/WI/223/1606/Pre

  7. same mcm daun lowh…..
    ptt xnmpk

  8. Maha besar kekuasaan Allah…memg mengagumkan

  9. mak aii ,, terbaek bohh … @_@

  10. kalau x bagi jawapan.. rasenye x jumpe lagi katak tu.. huiii..

  11. tak nampak macam katak pun. bolehlah itu .

counter statistics