Saturday , October 1 2016
Home / Isu Semasa / Tempat pembuangan sampah runtuh di Filipina (5 gambar)

Tempat pembuangan sampah runtuh di Filipina (5 gambar)

Ini adalah kesan apabila tempat pembuangan sampah yang berada di atas bukit telah runtuh dan menyebabkan beberapa kematian kerana ia runtuh di kawasan tempat tinggal. Tempat ini runtuh disebabkan berlaku taufan Nanmadol beberapa hari lepas. Iolls sediakan berita penuh di Philippines to dismantle deadly garbage dump. Lagi gambo after the jump.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-rakaman-kemalangan-maut-gokart-mediamalaya

Rakaman & Gambar Kemalangan Maut Go Kart EIMARACE 2016

Kejadian kemalangan maut ketika perlumbaan EIMARACE 2016 di Sukpa, Indera Mahkota, Kuantan.

11 comments

  1. Dah jadi lautan sampah.

  2. bau gilerr ni~

  3. cm nh skali ke..?tpk lak kl0 kt mlysia jdk cm nh cm ne lak ea….

  4. fuyyoo…trok ehh… klau aku situ…endak aku snggup mau sna… smpah lgi… tpi kasian … wlau apa2 pn…sdekahkn doa …

  5. aduh…trok eh… kasian mreka yg trkorban…walau pa2 pn.sdekahkn doa..

  6. Nadsziera Sa'duddin

    aah…kesiannya….runtuhan sampah menyebabkan diorg dapat banjir sampah….sampai mcm tu skali eh?

  7. kat malaysia pun pernah terjadi..kat Hulu Langat jalan hala ke ampang tu. tempat buang sampah kat atas bukit jugak. 3 org mati..(2 mayat x dijumpai pun dalam timbunan sampah). semua yang meninggal adalah pekerja nepal. mmg sampah tu jatuh mcm aliran sungai…

  8. Carila tempat yg sesuai utk aktiviti pembuangan supaya tidak mndatangkan msalah kemudian hari……

counter statistics