Friday , December 9 2016
Home / Gossip Panas / Terserlah kesengalan Memey

Terserlah kesengalan Memey

Artikel di bawah ini di-tulis oleh penulis jemputan Media Malaya; Mak Bedah.

Mak Bedah dah pun membace kenyataan balas “Memeng” Suhaiza tentang isu “Normang” Hakim tak bayar duit hantaran Abby tu. Ok, ini adelah komen Mak Bedah pulak.

Kenape sengal sangat ko nie wahai Cik Memey? Kau tak nampak ke kenape baru sekarang Abby nak beritahu? Sebab dulu sayang buah kepayang kan? Sayang si isteri pada si suami, kasih diturutkan, segale keburukan semua pejam mate buat tak nampak.

Ok kalau pun si Memey ni cakap kenape mase baru-baru bercerai tak nak mintak? Pada Mak Bedah, pade ketike itu, emosi si Abby kan tengah tak stabil. Yelah ko, suami dah lah tak balik rumah. Tengah sarat mengandung pulak. Lepas tu dapat tau si suami kantoi berkhalwat dengan betina yang macam kau yang merempat di pejabat suami orang tu. Haa, cube kau bayangkan…

Memey tak payah sibuk nak bagi ulasan bengap pasal isu duit hantaran ni. Nak beritahu logik ke tak logik si Abby nak mintak sekarang. Kan ke Abby dah beritahu kat akhbar semalam yang dia dah mintak beratus kali selepas dia bercerai tapi Norman yang buat tak ambil kisah.

Sekarang boleh lah kau kate, kau kenal sangat perangai si Norman akai takdak tu. Sebab kau belum rase macam mane Abby rase. Orang lelaki ni dek non, mule-mule bercinta memang pijak semut pun liat nak mati tau.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

19 comments

  1. saya sokong mak bedah 200%! apa punya kelas pompuan ni, dah la rampas laki orang, kena tangkap khalwat, ada hati nak bagi komen pasal janda orang tu…. ish, ish ish!
    woi memey kememey! dok diam2 lah… buat malu orang johor ja….

    • dah dapat malu pun orang johor

    • Memey kememey tu memang tak tau malu…Kasian orang Johor dapat malu oleh kememeh ni..Aku tgok Abby jauh lebih cantik dari Mememy Kememeh ni..Mulut memey tu macam shark..kulit kering kontang tak berseri langsung…tampal bedak dimuka tebal 2-3 inci baru nampak cerah sikit…Abby walaupun dah ada anak tegok muka dia memang manis..dan dlm usia 30-an bukannya tua.Sedangkan ppuan umur 40-an pun masih cantik dan boleh kahwin dgn lelaki muda..ni kan pula Abby yg baru masuk 30-an..Saya doakan Abby akan berkekalan bersma Zul sampai kejinjang pelamin..Amin

  2. pd pendpt aku laa,c kememeh tu x layak nk campur urusan mslh abby&norman bengap tu.lg ar c kememeh tu bru umo sethn jagung,blm rs asam garam rmh tangga.len laa klo ko tu dh janda anak 5.aku rs,dlm hal ni sepatutnya norman bengap tu yg bsuara klo dia x puasht.nmpk sgt laa kememeh tu dh gatal nk blaki,lg laa statement dia kata x kisah klo xde hntrn sklipun.skrg sedap laa ko kata suma x kesah,dh jd cm abby smpai beranak 3 bru ko kesah nnt kan???

    • setuju sangat dgn kenyataan U tu. memey tak tau malu tu tak berhak campurtangan urusan Abby ngn Norman. Memey tu org ketiga je merosakkan rumahtangga abby dan Norman. Walaupun Abby dan Norman dah bercerai, memey masih tak boleh masuk campur urusan mereka. Kalaulah Tuhan terbalikkan hati Norman dan Abby untuk bercinta dan suami isteri semula, memey tak tau malu, tak juga boleh nak kata apa-apa..! Memey hanyalah umpama virus yang merosakan hubungan suami isteri Abby dan Norman. So dari dunia sampai akhiratpun Memey tak ada hak langsung nak kata apa2 tentang hubungan/isu Abby dan Norman…Faham ko Memey tak tau malu……!

  3. klo aku jd ko laa kememeh,baik aku cr jantan len yg lbh berharta&xde tanggungan.muko ko tu xdelah buruk sgt pn(tpaksa puji),nk tackle org lbh baik dr norman bengapbengap tu pn anytime sbb ko pn muda lg.cuba laa jd cm umi aida tu,biar lambat asal selamat.duda jgk dia dpt tp 'payung' besar bagak,kiranya harta mkn x hbs 7 keturunanlah!xdelh pnt2 ko gaduh ngan janda org sampai kuar statement plg bangang aku dgr di abad ini!

    • aku suke statement ko….

    • memang kurang hajar betina ni. sy mmg mengikuti perkembangan depa ni dr dulu. betina mulut lebo mcm ni mmg x tau malu. tapi sepadan la dgn jantan sial mulut joker tu. muka dah hudoh perangai lgla.. xde akhlak! bini tgh sarat kt rmh boleh dia mengessel kt office. dah kantoi lg nak cover.. heii x pyh nk bangga sgt la nk buat majlis2 bertunang siap buat kenyataan lg.. ok sgt la tu dia rasa rampas laki org. mmg muka tembok btl. tembok pun kalau ketuk blh pecah…

      kononya msg2 memahami perasaan masing2. klu dgn abby x serasi mcmna blh kahwin siap beranak 3.. dah tersilap langkan tu, diam2 sdh la. jgn nk panaskan hati org plk. nasib baiklah Malaysia ni negara berdaulat, ada undang2, klu x dah lama tembak mati..

      Puihh! Puihh!
      tgk mulut tu pun benci..
      jijik!

      • Ha ha..luculah baca komen u ni lazerz..I pun geram juga tgok kememh tu siap buat statement lagi..tentang pertunangan dia ngn Norman bodoh tak guna tu. Norman pun bodoh sgt…kalau nak tukar isteripun..carilah yang lebih hebat dan cantik dari Abby..ni tak..! cari kememeh pula yang nampak kering kontang tu..apalah taste Norman ni..

  4. apesal la memey ni bengap sangat..??skrg sygla..bla dah tau perangai nti br ko rasa apa abby rasa..kalau aku jadi ko la kan..aku xnak si norman tu..mcm2 crita dia kuar ko pun nak juga aku pun x tau la apa yg ko suka sgt kat norman tu..ko kata tak kisah klau norman x byr duit hantaran tu kat ko..tp ko tgk la klau ko org cerai nti..ko minta ke x??hahahahahahahahaha..dahlah sengap..sengal..bodoh lg..adui..pikirla dulu masa depan tu oi..!!!

  5. biasalah..perempuan second choice…
    sbb tu murah…free jer…
    x payah keluar duit hantaran….HAHAHAHAHAHA44 KALI

  6. hahahahhahaha…btol2 2 mak bedah..ak g sokong 1000%,ppuan 2 mmg sengal otak ltak kt hjung ibu jari kki gak r,agknye kcik2 tlbih mkn semut kot hahahahahaha,sesuai r 2 d ngn nomiang 2..layak ssgt depa b2 2..sme2 xde otak xleh pkr knp abby tntut hak d,da nme pown hak d…ha333xxx..bdoh2..

  7. pompuan tu bukan main gedik tersengih2 posing masa tunang dia…aku percaya ramai yg boleh naik muntak meluat tgk

  8. wekkkkk.wwwweeekkkkkkk……tiap kali negok si kememek&si kenormandong ni kembang tekak aku…sama2 tak betol!!!BUSYUK PUNYE ORANG!!

  9. Ye arr tul gak kata mak bedah tuh..
    Apa pun memey… lg baik diam dari menjawab…kan dah kena 'hembus' blk..

  10. tanggung la korg smua kalau diorg x jd kawen sbb kes ni…so diorg akan sentiasa buat maksiat gara2 dihalang bersatu di jalan Allah…

  11. tu la….bertemu buku ngn ruas….norman tu xdalah good looking sgt on…yang die nak tergile2 ngape yer…..mcm akak ofis aku kate….die terpakssa tunang ngn norman tu sebab dah terkantoi tdo ngn norman..na xnak….xkire la mcm tongkang pecah sekalipun…."aku terpaksa akur""hahahahahahahaa….serves u right…….

  12. kalau dah si norman 2 berani buat Abby mcm 2….tak mustahil si norman buat mcm 2 kat ko memey….sayang tek konon…..!

  13. setuju ngn mak bedah.. lgpun.. si norman ne bukannyer ada duit pun sbnarnya.. si abby tue yg penat2 berlakon.. dia dpt msuk dl citer polis tue pun entah2 sb si abby… dasar jantan lupa daratan! ko gase kanlah nnt memey… ko ingt ko bleh bahagia bila buat org mcm tue..!!

counter statistics