Sunday , December 11 2016
Home / Dunia Artis / Tidak tunjuk gambar anak, Diana Danielle di kritik peminat (4 Gambar)

Tidak tunjuk gambar anak, Diana Danielle di kritik peminat (4 Gambar)

Baru-baru ini Diana Danielle telah memuat naik beberapa keping gambarnya bercuti di Pulau Langkawi bersama teman. Namun peminat yang ada telah mengkritik Diana Danielle dan suaminya, Farid Kamil. Mereka persoalkan kenapa Diana masih tidak memuat naik gambar anaknya. Terdapat seorang peminat, dengan sengaja menyindir gambar yang dimuat naik dengan alasan Diana sengaja tayang badan yang kurus walaupun telah bersalin. Gambar penuh selepas ini.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Majlis Pernikahan AG Coco dan Zuliana Eusoff (4 Gambar)

AG Coco, seorang gitaris kumpulan Indie popular Hujan atau nama penuhnya Mohd Hezry Mohd Hafidz ...

5 comments

  1. Ape2 jela..gedik

  2. umur masih muda remaja kan.. sebenarnya lum sedia nak pikul gelaran ISTERI.. apatah lagi IBU..
    tetapi.. dah hamil.. wajiblah menikah.. nak tak nak kenalah pikul tanggungjawab tu..
    jiwanya memberontak..
    tapi baguslah dia nak melahirkan dan beri tempat yang mulia kepada anak tu..
    mudah2an diana cepat dewasa..

  3. Kecoh la yang komen tu. Mak tiri kau beranak kau tak sibuk pulak suruh tayang gambar

  4. Seikhlas diana.seorg wanita hrs memikul tggjwb dr Allah s.w.t,walupn ada anak diana blh maju ke hadapan.kerna ALLAH janjikan bahagianya nanti…lov u

  5. komen kat site tu mcm sial je
    yang sebok sangat mintak gambar anak orang tu apsal?
    lolicon ka?

counter statistics