Sunday , December 11 2016
Home / Gossip Panas / Tom Mystarz LG putus tunang?

Tom Mystarz LG putus tunang?

Dua bulan lepas, gambar-gambar pertunangan Tom Mystarz LG kami telah post di dalam blog ini. Ku sangkakan panas sampai ke petang, rupanya hujan di tengah hari.

Dilaporkan dalam BiPop hari ini pertunangan Tom dengan Ferdzaus (bekas suami yang curang) sudah berakhir. Tom apabila ditanya, dia cuba mengelak dan berharap hubungannya itu tidak diperkatakan. Namun ia hanya menjawab hubungannya itu sudah melepasi fasa yang mengujikan.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

16 comments

  1. What goes around, comes around.

  2. tulah rampas hak org lg..kan dah kena batang hidung sendiri..tuhan tu maha adil..

  3. Wakakaka..tu laa..prangai mcm jamban lg

  4. nahh..padan muka kau..

  5. kan dah kena pd diri sendiri…

  6. hukum karma hamek kooo…tom tom bak,pendek akal betul cm xder datuk2 duda kt kl tu laki org gak ko sebat

  7. serves you right dowh…

  8. amek jantan dr spesies mcm tu. memanglah…

  9. padan muka kau! harap2 lepas ni memey dan norman pulak putus!

  10. what u give u get back…

  11. Untuk Tom and Jerry (nama timangan yang aku bagi untuk si jantan tu)… Nasib kau lah Labu… Dulu bagai nak rak cintun sampai sanggup aniaya bayi yang tak berdoasa di dalam kandungan. Sekarang… ameko! I loike…

  12. stuju dgn zarina… amek ko…

  13. part fasa yg mengujikan tu agak kompius.. adakh mereka masih bersama namun lbh tenang dan selesa? hurm.. tp, kalau putus lebih baik.. "aku redhaaaaaaaaaaaaaa-" lgu si tom tu~..

  14. Tom.. aku ada.. terima lah aku.. wakaka

  15. isteri yg mengandung pun dia snggup tingglkn, apa punya lelaki la…..yg tom tom bak ni pun satu spesies gak..haa, skrg pdn muka kau….rmps lg hak org….

counter statistics