Tuesday , September 2 2014
Home / Dunia Artis / Toyota Wish Atilia kemalangan, masuk longkang

Toyota Wish Atilia kemalangan, masuk longkang

Tiada info penuh mengenai ini, difahamkan Atilia bergambar di depan kenderaan Toyota Wish-nya yang termasuk ke dalam longkang. Alhamdulillah, dia selamat.

Sumber dipetik: Izyan
Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

20 comments

  1. alhamdulillah syukur bila selamat, tapi pakai baju mcm pelacur….

  2. x reti ke nak pakai elok2 sket? bodoss…!!

  3. macam mana boleh jatuh??

  4. Macam mana la boleh masuk longkang nie..

  5. nak komen tue agak2 cket bhse..

  6. pelacur pakai mcm ni ke? huhu lawak la komen ko nih…

  7. macam best je..

  8. kesiannya……nasib baik xde pape…tula…badan kecik..ketanya besar sgt..

  9. hepinya dia.. yelah org kaya kot. apa sgt takat keta masuk longkang. mcm buat lawak je kot

  10. tetek kecik, sapa suh pakai gitu, kang dah nampak

  11. alahai baju mcm pelacur nie jgk ko suruh bini ko pakai dlm bilik nanti…

  12. Lantok die ler… Esok2 dia sendiri jugak nak kena jawab di “sana”.

  13. Laaaa…ksiannn ….

  14. kalo x reti drive jgn drive . hahaha! kesian.. bru dpt lesen P kerr?

counter statistics