Saturday , December 3 2016
Home / Dunia Artis / Toyota Wish Atilia kemalangan, masuk longkang

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

6-julia-ziegler-kahwin-mediamalaya

Julia Ziegler Kahwin Jurutera Januari 2017 (6 Gambar)

Untung badan jadi artis. Pelakon Julia Ziegler akan menamatkan zaman bujangnya dengan bakal menikahi seorang ...

20 comments

  1. alhamdulillah syukur bila selamat, tapi pakai baju mcm pelacur….

  2. x reti ke nak pakai elok2 sket? bodoss…!!

  3. Macam mana la boleh masuk longkang nie..

  4. nak komen tue agak2 cket bhse..

  5. pelacur pakai mcm ni ke? huhu lawak la komen ko nih…

  6. macam best je..

  7. kesiannya……nasib baik xde pape…tula…badan kecik..ketanya besar sgt..

  8. hepinya dia.. yelah org kaya kot. apa sgt takat keta masuk longkang. mcm buat lawak je kot

  9. tetek kecik, sapa suh pakai gitu, kang dah nampak

  10. alahai baju mcm pelacur nie jgk ko suruh bini ko pakai dlm bilik nanti…

  11. Lantok die ler… Esok2 dia sendiri jugak nak kena jawab di “sana”.

  12. Laaaa…ksiannn ….

  13. kalo x reti drive jgn drive . hahaha! kesian.. bru dpt lesen P kerr?

counter statistics