Thursday , November 27 2014
Home / Isu Semasa / Video Kemalangan Motorsikal

Video Kemalangan Motorsikal

Video ni khas untuk penunggang motorsikal kat Malaysia. Hari tu p jalan2 amek angin malam ngan Inchi Poyo, nampak eksiden. Eksiden motor dengan kete kat lane kanan lak tu. Penunggang motor tu dah tak bergerak. Entahkan hidup or mati, susah nak dipastikan sebab Mak Bedah takuuuttt.

Mak Bedah ade satu cadangan lah. Tak taulah leh pakai ke tak? Mak Bedah rase, penggunaan motorsikal nie di haramkan terus jek dari jalanraya. Sebab ape? Sebab Mak Bedah rase macam diorang tu 90% leh mati kat jalanraye. Banyak dah Mak Bedah tengok. Kalau tak die mati, terperosok bawak lori/bas. Kereta senggol sikit, die boleh jatuh. Macam hisap rokok, tak dapat sihat pun, dapat sakit adelah. Ooops!!

Harapannye, satu hari nanti kerajaan dapatlah mempertimbangkan cadangan saye ini. Hahhaha. Tapi kesian pulak pade orang yang tak berkemampuan. Ishh! Manelah tau satu hari nanti, motorsikal diharamkan, harge kereta pulak jadik murah. Okey. Sile abaikan kemerapuan Mak Bedah ari ni.

Tagged with:

About Mak Bedah

Seorang wanita yang tampak introvert tapi liar di dalam, memburu gosip artis untuk dijadikan santapan tengah hari. Musuh ketat kepada Musalman.

4 comments

  1. 1sssssssssssssssstttttttt!!!!!!1

  2. ceh dpt 1st da berlagak…pergghhh terok tu..tu la gatei bwk laju2 tang selekoh sape soh..nk tnjk terer la sgt..ceh

  3. video mcm ni aku kata padan muke..tu je..belagak nk potong2 mcm tu

  4. saya x setuju nk haramkan moto!!! =(

    kete skrg dh la mahal, kalau org x berkemampuan sngt(contohnye saya) mcm mane nk ke sana ke sini.. =(

    Mak Bedah blanje saya sebijik ferrari baru saya setuju =D

    x pon kite haramkan kereta je

counter statistics