Thursday , December 8 2016
Home / Isu Semasa / Video pelajar SMK Raja Abdullah dibuli dan ditayang

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

cuimb_mviaikcka

Aplikasi Razak menerima serangan “1 Bintang” di Google Play

Aplikasi Najib Razak baru sahaja diumumkan pada hari ini namun ia mendapat reaksi yang berbeza ...

14 comments

  1. Moga Pihak Sekolah Dapat Ambil Tindakan..

  2. kesian aku tengok mangsa buli tu…aku harap pihak sekolah segera menangani kes buli ni dengan segera…knapa la mangsa tu kena buli…???

  3. kurang ajaq btoi depa neh…aku harap pihak skolah bleh ambik tindakan yg setimpal terhadap pembuli….

  4. Tindakan yg sewajar perlu diambil..

  5. Budak tu bkn sindrom down ko?? tgk gayo mcm yo… sian boto eyy den kek budak tu. Patut kito kono lindungi org2 camni, bkn jdkan tompek molopeh'an serakah kito. Pombuli2 tu mmg patut dikono'an hukuman eyy. Seronok yo gunting rambut org, cubo eyy org gunting rambut dio. kompom sominggu x poie sekolah. Agak eyy boto la org kato nilai kemanusiaan tu dh makin pupuih.

  6. alaa..da kne removed ke?nk tgk..huhu

  7. entah papalah…kuang ajar tul

  8. Arghhhh…

    THIS VIDEO HAS BEEN REMOVED!

    Tterlambat sa..nda sempat tinguk ni.

    tapi, harap2 hukuman pd sipembuli tu dikenakan.

  9. Cine pn da pndai buli2 ek..igtkan org melayu je..wakakakaka

  10. memang sah dia orang ni dari baka samseng kalau x takkan perangai pun macam samseng suka buli/belasah org tak tentu arah(dalam sekalah lak tu)

  11. bdk2 sklh zaman skrg ni mcm2..memberontak..kesian plak kat budak yg kna buli tu..

counter statistics