Monday , December 5 2016
Home / Pelik / (Video) Penderaan terhadap seekor gajah sarkas

(Video) Penderaan terhadap seekor gajah sarkas

Gajah ini bernama Anne, usianya ialah 57 tahun. Gajah ini telah berkhidmat untuk sarkas selama 50 tahun turun-temurun bersama tuan punye sarkas, Bobby Roberts Super Circus. Kalau diikutkan lelaki yang mendera gajah tersebut di dalam video tersebut akan dipecat, namun dia telah pun menghilangkan diri. Video tersebut telah diserah kepada penguatkuasa untuk tindakan seterusnya.

p/s: Kesian tengok gajah tu terperanjat bile dipukul.

Sumber dipetik: BBC News

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

2-safee-sali-meninggal-dunia-mediamalaya

Pemain JDT, Safee Sali meninggal dunia itu palsu

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba nama pemain JDT Safee Sali menjadi kabut apabila terdapat sebuah ...

7 comments

  1. Oiii..kuang ajo!

  2. ya Allah ko tunjukkan balasan kepadanya aminnnn… kejam sgt … sedih 🙁

  3. Di akhirat nanti, Allah akan beri peluang kepada gajah itu untuk balas balik segala perbuatan jahanam manusia tak guna berakalkan tahi itu.

  4. miss hollow girl

    Astarfirullahalazim….ni yg dikatakan manusia berotak binatang..ape la dosa gajah tu..dh la dikerah utk menghiburkan manusia..manusia plak mendera gajah..kesian tgk gajah tu..

  5. mati kena pijak ngan gajah jgk nanti mamat nie….x lama la tuh

  6. nak nangis tgk gajah tu.. kejebyer menghiburkan org.. sape sangka asyik kene tibaiiii je.. kesian.. manusia x de ati perut.. ko kompem masuk neraka

  7. nasib bbaik kaki dirantai jek…kalo tak..mmg leper la kn pijak….bodoh nye

counter statistics