Thursday , September 29 2016
Home / Gossip Panas / (Video) Penjelasan Roslin Hashim tentang Perceraiannya

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

3 comments

  1. Dia nie macam pentingkan diri sendiri je… Tentu Bekas isteri dan keluarga bekas mertua malu dan sangat tersinggung… kalau ya pun tak yah lah buat kenyataan atau menguar-uarkan diri tu sudah bercerai… cukup setakat kawan dan keluarga tau dah lah dulu.. nie inai pun masih merah lagi tu… Banyak tanda tanya sebenarnya, oarng mesti beranggapan..;
    1) Mungkin isteri dah tak de dara; (tapi kalau sebab nie lah dia bercerai ini mesti dia kahwin sebab nafsu je nie… bukan ikhlas nak kahwin pun…); atau
    2) Suami yang lemah tenaga bathin; (tapi kan boleh berubat); atau
    3) Lelaki yang lebih suka pada kaum sejenis; (dia kahwin atas sebab suka2 je supaya orang tak nampak minat nya yang sebenarnya…)
    4) Mencari publisiti murahan maklumlah selebriti kan..
    Kalau aku saman je dia nie… Biar padan dengan muka tu…

  2. ermmmm……..biase lah kalau dah bercinta dgn pemain badminton banyak lah benda yang tak kena.bagi kaum wanita yang sedang hangat bercinta dengan seseorang atlit berjaga2 lah sebab kita tak tahu si dia ikhlas dengan kita atau di sebalik nye….wassalam……

  3. budak hotszz....!

    bagi pokcik roslin yang sedang bergembira sekarang dan jiwa pon tenang saya cadangkan supaya pokcik banyak2 lah buat bersabar atas apa yang terjadi di antara pokcik dengan bekas isteri pokcik tu…banyak dugaan yang berlaku selepas berumahtangga…..saya harap pokcik dapat jodoh yang cun sikit dari bekas isteri pokcik tu ye…tapi……pokcik ape kurang nyer sama2 tak cantik dan tak hensem……harap maklum lah saya ni dah ada pengalaman dalam soal percintaan ni ye…..harap2 kata2 dari saya ni tak lah mnyingung kan perasaan dua hati sejoli….salam maaf dari budak HOTSZZZZ!!!!

counter statistics