Thursday , August 21 2014
Home / Gossip Panas / Wafi, bekas suami Anne Ngasri bersama kekasih baru

Wafi, bekas suami Anne Ngasri bersama kekasih baru

Wafi @ nama penuhnya Abdul Wafi Hassan yang sebelum ini pernah digosipkan dengan Noni AF selepas bercerai dengan isterinya, Anne Ngasri kini sudah memiliki kekasih baru. Difahamkan gadis ini merupakan seorang pramugari Air Asia muda bergetah ketat tat berusia 20 tahun. Wow macam Nabil pulak. Kalau artis perempuan, kejarkan pemain bola sepak, artis lelaki pulak kejarkan pramugari ke? Opss! Wafi ni bukan artis! Die bekas suami artis. Lagi gambar kekasih Wafi di bawah.

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

29 comments

  1. 10x cantik anne ngasri

  2. aku tengok kn gambar dia guna kaca mata hitam katakan..mcm org buta je..klu la dia lalu depan aku masa guna kaca mata tu silap2 aku bagi 50sen..sedekah..ahaks..ape la si wafi aka mr os nie..pompuan cm tu punya taste..puiiiiii…anne lg cantik…

  3. pki seksi.prangai mcm jamban!!

  4. perut buncit, badan keding….

    hisap rokok, pakai baju tak cukup kain, bila org kata macam pelacur marah! Lepas tu mula lah cakap orang dengki, jeles, kolot….

  5. Minah ni buat stok main Wafi je….lepas ni ntah sapa ntah lagi mangsa dia. 20 thn minah ni baru nak nampak dunia….malu lah babe anak2 tengok…

  6. nasib baik anne da buang mamat kaki pompuan ni

  7. Nasib anne dah tak ngan dia lagi . Perempuan baik untuk lelaki yang baik .. perampuan jahat untuk c wafie e e heheheh

  8. alhamdulillah anne xde jodoh dgn jantan setan nih!!!

    apa barang la wei main adik2!!!

    budak baru nk up!!

    wafie oi ingat neraka syurga sikit!!!

    aku ingat awek dia nih xcun lgsung! berukk tengok pun lari!

    takat seksi tuh, gua xpyahlah!!. asset xde pun

  9. haha korang x tgk yg baju biru tu menari live. kaki kangkang ckt. kepala hempuk depan belakang. mcm lagu willow smith i whip my hair back and forth. letiuuuuuuuuuup!!! love u girls! xoxo. keep rocking the world ya?

  10. wafi tu bkn baik pown..ngam r ngan pompuan neh..x de moral…

  11. bercakap pasal dosa pahala…tengoklah,diri sendiri berdosa sebab mengata org.saya tk rampas pun suami sesaape.cukup2 menagata,baik cermin diri sendiri.tuhan jadikan mulut bukan untuk binasakan mulut sendiri.jodoh smua kat tgn tuhan.klau berkwn tak salah.yang penting tk menyusahkan orang.cukup2 mengata sebab tambah dosa je.tk smua org sempurna,

  12. igt plak ada Tuhan dlm hidup ni,igtkan dh lupa Tuhan yg Maha kuasa.bkn ngata bab rampas suami org tp sbg org islam biarlh kita berperangai n berpkaian mcm org islam. tlglh jgn hya ada mnusia mcm anda2 ni,km jg akan trut mnimpa bala.

    • tula pasai.. sbb ada betina mcm ni la …kita risaw bf kita kena kebas ngan pompuan takde harga diri mcm ni..perot boroi, baju ketat, tunjuk tetek sana sini..

      ish menyampah!!

  13. BARANG BARAI NI BOHHH….WAT MKAN2 SUDAH…BEST R WAFI KN….

  14. Mula2 tgok rasa macam " wah, hebat juga bekas suami anne ni! "

    tapi bila sampai pada gambar yang last tu, jadi macam..

    " Syitt! Apakah? "

    Rasanya, Anne Ngasri lagi SANGAT CUTE daripada yang ini.

    Wafi- bukan artis / Anee- artis

    Bukan arits + Artis = suami kepada artis

    Suami kepada artis = tumpang femes isteri

    tumpang femes isteri= dia femes juga

    bila femes= buat hal

    buat hal= bercerai

    bercerai= jadi berita

    jadi berita= orang nak tahu kisah

    orang nak tahu kisah = gosip

    gosip= dia lagi femes dari artis

    Hahaha..

  15. cantek lagi anne…

  16. pompuan camni yg wafi nk wat bini?Anne 10x lbh cantik la….sosial nk mampos…bodoh nye Wafi a.k.a Mr Os…

  17. NMPAK SNGAT NK PEREMPUAN SEKSI JE SBB TU DIA CERAI ANNE TAHAP GABAN..COZ MGKIN GARA2 ANNE PAKAI TUDUNG..MENG X TAU DIUNTUNG DAN BERSYUKR DAPAT ISTERI BAIK CM ANNE..BLAHLAH WAFI..

  18. hahahaha bajet supa ensem ja si jonggos ne….pompuan mcm ne asa seswai ke wat bini aku asa si jonggos ne tadak otak nak pk dats y dia maen rembat ja

  19. blahlah ko wafi…perasan hensem…

    mmg xda hati perut ko cerai bini masa pregnant..

    buat minah yang baru melihat dunia ni, anda pun ingin menumpang femes wafi kerr?? puii…gelilah.

  20. Wafi..? Punya la tidak hensem… hati pun ndak tau macam mana.. putui..1! ndak tau kenapa c anne buli sangkut sama ko nie..

  21. heheheh tu la artis kawin cerai cam pamers pakai buang da tak berguna buang trusss…..nak kawin skjp je nak cerai pun skjp je..huuhuhu…dunia artis …..biarla kawin satu – akhirnya satu je…..kan best..susah senang kaya miskin sakit sihat sama2…kelurga bahagia…..

  22. kesian kat anne…tp kalau dah x de jdoh nk wat cam maner…tp klu blh pertahankan,…berusahalah untuk pertahankannya….tp klu dah x bleh serahkan pd takdir pada yang maha esa…….yang penting anne dapat tabahkan hati…mgkin lepas nie ann akan dapat jdoh yang terbaek yang bleh jaga anne ngan anak2…..sy doakan anne akan berbahagia dan peroleh kesejahteraan di dunia dan akhirat…aminnnnn…..

  23. 1000000 x cantik anne lagi..

  24. bende murah sume org suke..bende mahal ade kualiti tak mampu nk beli..jd gini lah..pikir lah..

  25. yang xleh blah boleh cerai isteri ngan talak 3…hurmmm konfem dia menyesal kan kan kan

counter statistics