BIGtheme.net http://bigtheme.net/ecommerce/opencart OpenCart Templates
Friday , May 29 2015
Home / Gossip Panas / Wafi, bekas suami Anne Ngasri yang gemar bersosial (5 Gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Azharina-Lesbian-MEDIAMALAYA

Gosip Azharina seorang pencinta wanita @ lesbian

Dijumpai berjalan bersama seorang wanita berambut pendek, kini timbul gosip liar menuduh penyanyi, Azharina seorang ...

18 comments

  1. Macam tengkorak bergerak aje.

  2. patut la 'kene cerai'…perangai xsemenggah…agknye dr mle khwn kot anne mkn hati…

  3. x minat bersosial..

    bkn mamat ni dah bertunang ke thn lepas? kalau mcm ni mmg mkn hati lah tunang die, sosial mcm tak ingat dunia..

  4. Muka takleh blah.

  5. SOsial lbih je ni

  6. Dato' LCW versi melayu…:)

  7. Muke xde maket langsung..tp bajet hot pulak….ade rase ke peluk tiang je tu??

  8. wow..happy tol nampak… hidup u.. lantak u la.. haha just nk komen,bl ada duit ramainya kawan..xde duit… bye2

    • biasala poket tgh tebal,kalau dh papa kedana xdernyer pompuan yg dia peluk datang nk tolong

  9. muka cam ni pun laku??

  10. Adeii…Mcm cengkung mengkarung dh aku tgk….

  11. so siallllll..

  12. JAHANAM

  13. adoiiyaiii..sedeyyyy! aku tgk muke mamat nie. muke xsemegah mane buat la elok skit prangai. muke buruk prangai ag buruk!!!

  14. klo ensem blh lah consider..ni tak!!..mengkarung lg comel..

counter statistics