Saturday , December 3 2016
Home / Dunia Artis / Wajah Ekin Tanpa Tepung Gomak

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

6-julia-ziegler-kahwin-mediamalaya

Julia Ziegler Kahwin Jurutera Januari 2017 (6 Gambar)

Untung badan jadi artis. Pelakon Julia Ziegler akan menamatkan zaman bujangnya dengan bakal menikahi seorang ...

18 comments

  1. cam pelakon sinetron..jutawan ler pasni..lg cantik lah tue

  2. cantik penipu adele…xder sinar baik seorang gadis beriman cam ina

  3. tp cantik dr time tepung gomak …

  4. cam nenek jer…….

  5. Kalau dah cantik tak make-up pun cantik. Ekin/Mawi.. pedulikan apa kutukan org yg baik ambik yg buruk tu anggap u berdua dpt pahala percuma. Lantaklah depa nak kata apa…sedari dulu tak sudah2 org dengki kan si mawi tuhhhh. Pasangan yg org suka pun belum tentu bahagia…. Yg terlalu cantik pun bercerai jugak. Jgn ambil pusing sgt dgn pendapat org2 yg dah tak tau beza dosa pahala. I bukan peminat u berdua tetapi masih waras… dulu akak terikut ikut jugak kata2 org yg mcm nih.. sudahnya allah swt beri keinsafan dan akak ter pk.. apa dosa korang kat org2 nihh? suka hati mawi lah nak pilih sapa… yg penting hati suka sama suka…. lagi satu.. org yg dok kutuk kalian ni hipokrit… tahu kenapa????? sanggup masuk internet buka laman yg yg ada kisah korang.. kalau tak minat dan dah benci sgt kenapa masuk?????? jgn masuk, pi masuk ruangan artis kesayangan u all yg perfect??? ada ka??????????????? pk lah dan tgk balik diri sendiri…

  6. by the way.. buat mawi & Ekin, layarilah rumahtangga dgn penuh kesabaran dan ekin buktikan pd org2 hipokrit kat luar sana, ekin tak seburuk sangkaan dia org… YG penting ekin tahu syurga dibawah tapak kaki suami dan pelihara kehormatan rumahtangga dan yg penting sentiasa ikhlas menjalinkan hubungan dengan keluarga mentua…terutama ibu mawi…Buat mawi..ingat ayat mawi yg termahal akak pernah dengar..`saya percaya kepada rezeki dan ini rezeki yg allah beri' ingat itu sampai bila2 dan jgn lupa diri…..

  7. Kepada Mawi dan Ekin "Selamat Pengantin Baru". Semoga layarilah alam rumahtangga dengan tabah, cekal dan ingat kepada allah. Amin.

  8. harapkan muka cantik tapi hati belum tau lai cantik ke x…hanya tuhan je tau…

  9. Sial ko media melaya..inilah orang melayu bodoh..asyik nak menjatuhkan maruah orang melayu…bodoh media melaya…kita sebagai orang Islam sepatutnya mendoakan kebahagian orang lain..tu pasal la hang ni bangang!!Mawi WORLD!!! PUKIMAK KO MEDIA MELAYA..BODOH TAK TAHU BEZAKAN ANTARA BINATANG DENGAN MANUSIA !!! SEMOGA MAWI DAN EKIN BAHAGIA KE AKHIR HAYAT …semua yang kutuk orang MELAYU ISLAM adalah orang yang mempunyai hati yang jijik dan SIAL !!! sila lah bertaubat bersihkan hati …jangan cemburu dengan kejayaan orang lain tetapi berusaha lah untuk berjaya…

  10. Sial ko media melaya..inilah orang melayu bodoh..asyik nak menjatuhkan maruah orang melayu…bodoh media melaya…kita sebagai orang Islam sepatutnya mendoakan kebahagian orang lain..tu pasal la hang ni bangang!!Mawi WORLD!!! PUKIMAK KO MEDIA MELAYA..BODOH TAK TAHU BEZAKAN ANTARA BINATANG DENGAN MANUSIA !!! SEMOGA MAWI DAN EKIN BAHAGIA KE AKHIR HAYAT …semua yang kutuk orang MELAYU ISLAM adalah orang yang mempunyai hati yang jijik dan SIAL dan LAHANAT !!! sila lah bertaubat bersihkan hati …jangan cemburu dengan kejayaan orang lain tetapi berusaha lah untuk berjaya…

  11. Assalamualaikum,
    wlpun gue tak minat ngan si mawi atau ekin ni tapi bagus ar dorang kawin. Sekurang2nya jauh dari maksiat. Lagipun saper korang nak kutuk2 orang? caya atau tak? org melayu memang selalu menjatuhkan orang melayu, itulah hakikat. so, jauhla dari hasad dengki. biarlah mawi ngan pilihan, soal hati, takda kaitan ngan orang lain.sama gak, kalau korang tempat dia, mesti korang pun nak kawin ngan aweks atau balak pilihan korang tak kisah betapa buruk atau betapa dasyhat tohmah yang ada… fikir fikirlah.. atau lu fikirlah sendrey!!!

  12. natural beauty….serious!

  13. Ko tu la pegi mampos media malaya!!…sedarlah takkan dah bodoh sangat sampai monyet dengan manusia pun tak dapat bezakan..bodoh !!! aku ada hak untuk bersuara ini negara demokasi..ko tu yang banggang…!!media malaya bodoh …!!!tak puas hati meh jumpa aku..!!! kerja sial asyik nak mengutuk orang je…ni la orang melayu/islam yang bodoh..doakanlah untuk kebaikan dan bukannya menjahanamkan orang lain…

  14. emosi betul Shah ni. datang bulan ke? opss!!

  15. Bukan apa..dah sekarang ni keadaan politik kaum tak menentu lepas tu ada lak orang melayu yang kerjanya nk menjatuhkan orang melayu lain je..ni yang marah ni…kita sepatutnya bersatu..bak kata dalam filem p.ramlee seniman bujang lapok…"dia punya rezeki dia makan, kita punye rezeki kita makan, apa salah kita makan sama-sama"…aku bengang dengan media malaya….!!!

  16. betul tu.. aku sokong ko.. rilex, aku pun cari makan dari hasil blog ni =D

  17. KAKAK PENAH JADI BOH ADIK PUN JADI SIA…

counter statistics