Sunday , September 25 2016
Home / Gossip Panas / Wajah sebenar Angelina, anak Watie Elite yang hampir kena strok

Wajah sebenar Angelina, anak Watie Elite yang hampir kena strok

Ha itu die, belek punye belek majalah hiburan terkeluar pulak cerita Angelina yang membuat pengakuan bahawa die merupakan anak kepada Watie Elite bulan lepas di dalam rancangan Melodi.

Cerite ni hampir basi dek kerana Watie Elite enggan mengulas lanjut gosip ini, namun kedengaran baru-baru ini die hampir terkena strok akibat tertekan. Betul-betul sakit atau cube mengelak sesuatu? Wallahualam. Lagi gambar Angelina anak Watie Elite di bawah.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

04-fizie-hot-fm-mangsa-bogel-mediamalaya

Mangsa penyebaran gambar bogel seterusnya, Fizie Hot FM? (5 Gambar)

Bulan ni macam bulan viral gambar bogel artis pula. Selepas cerita gambar bogel Idris Khan ...

31 comments

  1. This girl look so sweet in baju kurung..

  2. This girl look so sweet in baju kurung..she look just like watie but luckily the way they dress is not the same 🙂

  3. comelnyer….
    cantik camni pon, mak x nak ngaku anak gak….
    ciannyer….

  4. pehal name cm omputeh? xde ciri2 name islam..cehh

  5. apa punya mak laa…x ngaku anak. buat anak jer pandai

  6. muka watie ngan anak dia sama la….tengok betul2 uols

  7. lepas ni bakal jadi artis nampaknya~

  8. seiras wjh watie… mgkn ini ank dia.. yela kita tak tahu dia pnh kawin dlu kan.. tk smua kte blh thu personal org.. yg pnting ank ni sah

  9. mak die tak nak..baik bagi aku..aku nak..huhu..
    anak cantik2 xnak ngaku plak..

  10. saya mau beriklan disini.. email saya harga iklan kio..donnyien@yahoo.com,

  11. sama kot muke ngan mak die..lg xnak ngaku…zzz..kurang agama ni

  12. sebijik muka mak…

    jgn perangai ikut mak sudah

  13. Alah…masa anak lelaki dia meninggal dulu ade dia mengaku..ade dia ambik peduli…apsal watie nak stress lak? Selama ni dia main blasah laki orang je!!! nasib baik dia tak kenal aku dulu..kalau tak mau bini aku belangkung dia..kikiki..tapi sian anak dia tu…

  14. kalau tengok dari paras rupa, tak payah dah buat ujian DNA…. memang iras watie….

  15. ok gak la tu dia tak gugurkan budak ni… cuma tak ngaku anak..

  16. Tak sangka pulak kan ? Angelina ni dulu sama sekolah rendah dgn sy.

  17. Eh, watie ellite ada anak prempuan ke? besar dah budak ni, dh mcm anak dara dah. agaknya, masa umo brapalah watie beranakkan budak ni, ek?

counter statistics