Saturday , November 18 2017
Home / Dunia Artis / Wajah Vanida Imran, filem terbaru

Wajah Vanida Imran, filem terbaru

Dalam filem terbaru Afdlin Shauki iaitu Jalan Lama yang bakal ditayangkan tahun hadapan, Vanidah Imran telah dimake-up mukanya menjadi seperti seakan-akan terbakar, seram sejuk juga tengok mukanya, kan? Itu belum final touch-up lagi tu. Lagi gambar menyeramkan menyusul…

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Koleksi Umie Nazeera dan suami berbulan madu di Eropah (16 Gambar)

Diam-diam kini sudah 2 bulan Ummi Nazeera bergelar isteri kepada Dr. Mohd Izzar Anwari. Mereka ...

7 comments

  1. Ni mesti filem Hantu
    x abis2 citer Hantu
    Lemas aku

    • cuba laaa pertahankan martabat film mlayu..apalaaa korunk nie..nkkutuk..kutuk laaa dlm ati..cian kat pengarah cutr ni..pnt2 dia wat citer…

  2. WPun cite antu tp klu afdlin punye biasanye ade gaks specialnye… wait and see aaaa.. Pas tgk baru leh komen.

  3. skg ni sume asik2 cite seram je..dh xde modal..hahhaa

  4. ntah citer afdlin bukan best pon,
    murahan jer.

    tengok citer omputeh lagi syok.

counter statistics