Wednesday , October 22 2014
Home / Gossip Panas / Wan Sharmila selesa dipeluk 2 artis lelaki

Wan Sharmila selesa dipeluk 2 artis lelaki

wan-sharmila

Wan Sharmila, artis yang baru berkahwin November tahun lepas kelihatan selesa dipeluk dua artis lelaki iaitu Fizz dan Zizan ketika sesi photoshoot sebuah majalah hiburan tempatan. Apakah perasaan suaminya ketika melihat gambar ini? Adakah situasi begini menempatkan suaminya sebagai kategori suami dayus? Komen anda?

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

33 comments

  1. tu la pasal yg nyata haram cam nieh tak bising pun….
    nabil terpeluk riuh sekampung….huihui

  2. Siapa Yang Cetek Pem

    Zizan dpt paras pinggang ke atas..
    Fizz dpt paras pinggang ke bawah..
    Cuba teka :
    Yang mana satu best?

  3. bkn ke pompan ni dh kawen?ape la dh kawin pn di pegang org..laki die bodo ke xde otak biorkan? boodohh!!!

  4. apa lg ,dah angkat tu campak jer dalam parit,padan muka dia..

  5. campak kat katil
    gangbang ramai2 baru tahu

  6. suami dia tak ader perasaan ker?
    nie dah sama taraf dgn GRO dah nie….
    boleh pegang2, peluk2 dan sentuh2…
    SEMATA-MATA nak carik rezeki utk keluarga?
    suami yang "TAK ADER OTAK" jer akan terima duit isteri yang buat kerja macam nie…
    betul tak????

  7. tu la..artis tu la sume mkn duit haram je ..tu yg deme terkejar2 kan sgt nk jd artis..ARTIS SUME XDE MARUAH N HARGA DIRI!! LAYAK DI PANGGIL GRO JE ARTIS KT MALAYSIA NI!

  8. sabar “Ceh”…
    saya sokong awak!!!
    hidup “ceh”!!!!

  9. hehe..mekasih2..ade yg org sokong aku..meh kite pulaukan artis malaysia yg pangei mcm setan tu!! huhu..auuww..nok nok…kakakakaka..

  10. Diva_Bermulut_Puaka

    Ahalah ceh…mak pun sokong ko…yerlah…artis malaysia nie majoriti nyer PROPA jer lebih….berlagak baik…berangan cantik…yang ko tue dah jadik bini orang, sedar2 lah diri skit…jager lah maruah diri n namer baik laki ko nok…heran lah mak tengok…nie nanti biler dah kuar statement2 puaka kat akhbar baru lah nak sentap2…sudah lah…plastik sgt2 ok….!!!

  11. “Diva” dan “Ceh”….awak org mana?
    saya klang, sungai pinang…hehehe..

    saja nak kenal2….

  12. hoho..artis sume hampeh2..mmg ptt pn di kutok..sape soh wt prangai mcm setan

  13. Betul kata ceh artis nih GRO terhormat gak nya sebab pakai baju pun ketat sampai nampai susuk badan dan bonjolan dua gunung serta pakai pun nampak lurah dendam. Terutama sekali bila waktu anugerah semuanya nak tayang daging masing2. Yg pelik x marah pulak bila artis pompuan pakai baju kembang sampai bergoyang2 bonjolan dua gunung tu. entah apa2 tah. Naper x ditegur artis2 tu pakai sopan semasa anugerah. Boleh pulak x kena gam…

  14. kalau artis bertudung pulak pakai punya la ketat sampai nampak susuk badan dan bonjolan dua gunung tu ketat isk. tengok ler dato ct punya ler ketat baju dia semenjak dua menjak nih tudung kian londeh ke belakang

  15. perempuan kan suka dipeluk dan dibelai. yang belum ada ikatan jangan ambil kesempatan.

  16. smua suami artis ni aku rasa dayus kalau benarkan isteri berperangai sedemikian…tak tahu HALAL HARAM!!!

    Nauzubillah…

  17. dia rs dia bangga nk wat cm2…..
    antara dia ngan Tuhan…..
    bile ilmu agama x diamalkan…..
    nilh jadinye…..
    doakan spy dibukakan pn2 hati utk pohon ampun pada Tuhan……..

  18. btol la kte kalam hikmah 2 aq skong sgt…ape2 pon kt doa kn smoge dbkakan pn2 atnye utk phon ampun pd suaminya dn allah s.w.t..amin..from dak kulaiiii…..
    ..Enter text right here!

  19. silap…
    kubor…
    heh

  20. best la laki yg 2 tu….si suami aku engat kan ,,sabar dan tabah kan hati….suatu ari korang akan bahagie gak… insya-ALLAH

  21. kalau aku dpt pegang huuuihhh….akan to kucup sepuasnya

  22. ala dorg nk tunjuk professional…open la konon…wat pangai tak senonoh…nnt terbercer kang….

  23. wahai artis malaysia sopan lah sikit takut anak remaja di malaysia ni rosak oleh artis malaysia kita berugama jaga moral sikit jangan suka-suka lah

counter statistics