Saturday , December 3 2016
Home / Pelik / What The Ep: Ikan & Kura-kura hidup pada key-chain

What The Ep: Ikan & Kura-kura hidup pada key-chain

Macam biasa, perkara ni terjadi di China. Bende-bende pelik selalunya mesti di China ataupun Asia. Tak taulah kenapa. Pencipta key-chain ini mengatakan, kura-kura Brazil dan ikan emas ini mampu hidup di dalam key-chain tersebut semaksimum 30 hari. Walaubagaimanapun, aktivis pencinta binatang mengatakan mustahil bagi seekor ikan emas dan kura-kura untuk hidup di dalam bekas tersebut selama 30 hari memandangkan ruangan yang kecil untuk oksigen. Apa pun, kini key-chain tersebut sudah tidak lagi dijual kepada umum.

Sumber diambil: Weird Asia News

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

2-safee-sali-meninggal-dunia-mediamalaya

Pemain JDT, Safee Sali meninggal dunia itu palsu

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba nama pemain JDT Safee Sali menjadi kabut apabila terdapat sebuah ...

5 comments

  1. mcm bodo jer..siksa binatang lagi ada rrr

  2. ades..

    pelik sungguh lh idea pasaran china nih.

  3. x habis2 nk menyeksa menatanglah puak mata sepet niii/adoiyaiii

  4. hahahahha cuba fikir mcm mana nak bg makan ikan tue setau aku kalau aku tak bagi makn ikan selama semgu ikan aku dah mati ir tak pun tak sampai beberape jam ikan aku dah pun ke rumah dolah hehehehhehehehee

counter statistics