Wednesday , January 18 2017
Home / Lain-Lain / White Gold Mercedes-Benz

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Latihan Asas Ketenteraan di sekolah-sekolah di Soviet (11 Gambar)

Pada tahun 1968, latihan asas ketenteraan telah diperkenal di semua sekolah di Soviet. Setiap sekolah ...

8 comments

  1. Pergh.. Tengok geram je..
    Nak beli mana mampu..

  2. sedekah kt tabung gaza lg elok..

    • mana tahu dia memang dah sedekah? ada rezeki lebih skit apa salahnya melabur kepada benda yg kita minat.

  3. wow! smart! pak arab punya ke?
    dorang memang kaya2..

    *jom tukar link

  4. Pergh memang cun kereta ni..Agak2 berapa eh harganya? Silver lagi tu..

  5. Dah macam dalam NFS Carbon la pulak..warna keter sejibik..warna jenis ni dinamakan as "Pearlescent"..sesetengah kamus x de terjemahan..

counter statistics