Thursday , September 29 2016
Home / Dunia Artis / Wow, Syanie turun 77kg berat badan!

Wow, Syanie turun 77kg berat badan!

Woohoo! Tahniah penulis ucapkan kepada Syanie kerana berjaya menurunkan berat badan sebanyak 77 kilogram. 77 kilogram la beb! Bukan mudah nak turunkan berat badan sebanyak tu, lagi-lagi kalau berat asalnya ialah 204 kilogram.

Tapi Syanie bukan senang-senang nak turun berat badan sebanyak tu ye kawan-kawan. Dia bukan ambil produk Just Mate 5 ataupun mana-mana slimming beauty punya course. Tetapi Syanie telah menjalani pembedahan pintasan gastrik yang mengambil masa 6 jam!

So sape-sape yang memiliki badan macam Syanie dan ingin turun berat badan dengan banyak, fikirkan lah beratus kali sebelum nak ikut jejak Syanie ni.

Tapi yang menariknya, selepas membuat pembedahan ni, makan banyak macam mana pun tak effect sebab anda akan rasa seperti hendak buang air besar selepas itu. Yela, kata Syanie lagi selepas buat pembedahan tu, saluran penghadaman telah pun dipendekkan. Selera makan juga berkurangan selepas pembedahan itu, itu yang Syanie cakapkan.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

2 comments

  1. ade tgk ari tu mase ye msk spital sblm operate, lam melodi klu tak silap. ank chef wan yg lelaki pun penah buat operation tu. Tapi Syanie buat atas sebab2 kesihatan bkn kerana nak slim cantik semata-mata. doc dah sahkan klu berat badan dia terus bertambah, risiko penyakit tinggi terutama penyakit jantung dan serangan strok.
    semoga dia semakin sihat dan mendapat berat badan ideal begitu juga aku đŸ˜€

  2. sblm dpt mcm2 pnyakit, bagus jugak usaha dgn cara ni klu cara lain xleh jln.. moga syanie kekal sihat. wah.., agak2 dh kurus skit lg nnt, bleh dpt watak heroin idaman malaya.. huhu… syanie b'bakat pe… i slh sorang pminatnye..

counter statistics