Saturday , October 1 2016
Home / Pelik / WTF: Gadis mempunyai tiga payudara!

WTF: Gadis mempunyai tiga payudara!

Difahamkan gadis ini telah membuat plastik surgeri semata-mata untuk memiliki tiga payudara. Gambar seterusnya akan memaparkan gadis ini tidak berpakaian untuk menunjukkan tiga payudara-nya. These pictures are rated as Not Safe For Work (NSFW). Anda telah diberi amaran.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Toraja di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

30 comments

  1. Geli siot!

    Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

  2. sumpah geli.. x lalu tgk… errghh.. tolonglah delete… bek lg yang normal..

  3. awat cover..xyh la cover2 if nk show..huhu~

  4. Astarafirulahalazim….tlg lah delete balik…anak2 kecil tgok x baik…mesti dorang tnya n ckap yg bukan2..ni dh jadi bahan lucah…gmbar lak bukan main terang lagi…langsung x cover…TOLONG DELETE SEGERA…..

  5. dia nie mesti tk cukup dng apa yg dah ada.. tk t-fikir ke risiko dia nanti?? bodoh punya perempuan nie klu nk cipta rekod sekali pun tk leh nak fikir panjang ker?? jgn ada yg mengikut semua nie sudah lah yea.. tk cukup nk sugery kat muka apa lah nk buat mcm nie lagi… dorg nie memang tk tau halal, haram or dosa.. moga orang2 islam tk mengikut mcm perempuan nie!!

  6. X reti bersyukur punya org…

  7. elok2 normal,cacat terus dbuatnye.
    haih (-_-)

  8. ni baru extreme

    ni la yg org tua2 ckp x menang tgn

  9. camne di nk pkai bra ye..ada jual ke utk tetek tiga..hahaha

  10. bodoh…tuhan dah cipta sebaik2 makluk..tp nak jugak macam lembuuu..bodoh binatang x bersyuukurrr

  11. sah gile sex prmpuan nih..

  12. tambah satu lagi macam lembu daaa

  13. Apa la korng ni… admin buat fitnah korg percaya je…. bdk pompuan ni mmg dilahirkan mcm tu la… lgpon mne ad surgeon nk wat kje bodo mcm tu.. aiyooo… typical melayu…

  14. john dengan labunya

    weiii…delate lah dol…
    apa ni ruangan lucah pulak..bebudak tgok kan xbest

  15. Keparat nyer pic, takde benda lain nak letak…ish2, admin nie memang dah nak kena ngan makcik2 kat kampung.

  16. apalah zmn skrg ni ye..baik2 lawa2 ade tetek dua bleh dia nk tiga..ish..2!!dunia2

  17. huhuhu aku ade idea…latak kat tgan kaki ke tetek tu..

  18. aik..bukan btol nyer kan?

  19. hahahha.. cm lawak n pelik plak ble tgk uh.. huhuhuhu

  20. sape yg xnak tgk tu dh masuk sini brape kali dah??…hehe….

    • nie pompan giler batang,bodoh,dh macam sial aku tgok bangsa giler sex cam gini..aosal tak buat puki tu tiga sekili…

  21. ta cukup dua ka ? knp la manusia ni tak reti puas dgn apa yg ada .

counter statistics