Tuesday , December 6 2016
Home / Dunia Artis / Yusry KRU dan Lisa Surihani nikah 23 Februari 2012!

Yusry KRU dan Lisa Surihani nikah 23 Februari 2012!

Yusry KRU dan Lisa Surihani telah mengumumkan mereka akan bernikah pada tarikh 23 Februari 2012 di Masjid Tuanku Mizan, Putrajaya. Majlis Resepsi pula akan berlangsung di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) pada 26 Februari.

Kenyataan ini diumumkan pagi tadi di press conference yang berlangsung di Marriott Hotel & Spa, Putrajaya. Majlis turut dihadiri oleh kedua ibu bapa Yusry, Norman Abdul Halim serta ibu Lisa Surihani.

Sumber dipetik: OHBULAN!

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

15 comments

  1. aku suka 1st….sila dislike reramai

  2. akhirnya trjwb sudah…

  3. huk3x selamat pengantin baru yer…bp lm la pulak tempoh perkahwinan yusri kali nie…Erra fazira di jemput ke nanti…

  4. propa juga dia ni mcm tokti..tanya hari tu x mengaku ..last2 btl bulan feb siap buat PC lagi supaya semua wartawan terkejar2 berita dorang..dari minat terus x minat lisa.. blm kawin pun dah pegang sana pegang sini..

  5. hey inilah orang yang digelar bodoh , orang nak kahwin sibuk tanya bila tempoh perkahwinan, kau ni doakan orang tu bercerai? sekali kalau keluarga kau sendiri yang bercerai padan dengan muka kau tu, tolol! apa salah nya berdoa semoga hubungan mereka berkekalan. mereka nak buat pahala bukannya dosa. aku tahu lepas ni mesti kau balas balik kutuk2 aku, ada aku kesah! kau yang tolol dan bangang!

  6. Artis memang la cmni, sebaiknya elak jadi artis.kenapa hak peribadi perlu jadi hak masyarakat, kan xmanis belum apa2 dah heboh.

  7. INSYA-ALLAH perkahwinan ini akan berkekalan hingga keakhirnya…

  8. bahh…lisa nie… cri la org bujang kha … niey duda.. apa kha..x fresh lsung dcri …

  9. Cicak~kalau dah jodoh, mane boleh elak..

  10. lerrrrr bangang ler orng yg sibokk ngan hal owrang nee..suka hati lerr orang nk nikah ke,nak tunang ker,nak cerai…bukan hidup korang pown..nyibuk jew tepi kain owrang
    dorg nak pegang sana sini ker..hal dorang larrr
    kubur knn masing2..Apewwwwwww dhhh

  11. dgn erra dlu de cite disebaliknye..hishh…korng2 ni…doakan yg baik tuk lisa & yusry sudah…at least kawen gak..dr de org duk serumah x kawen2..haduii…:D

  12. bagih aquw,,,lisa pelak0n paleng cantex

  13. beautiful lisa:):)

  14. ajal maul, jodoh pertemuan..smuanya di tangan ALLAH SWT..asalkan sesebuah perkahwinan itu didirikan bukan dari hasil keruntuhan rumah tangga org lain dah la..Yusry duda pun..bukannya suami org..so aku tak nampak pun apa masalahnya..apa yg kita boleh ckp..semoga bahagia dan selamat melayari bahtera rumahtangga dgn sebaiknya..smua org kat muka bumi ni mana yg mau susah, sengsara, masalah..betul tak??..smua yg datang tu hanya nak menduga 'kebijaksanaan' seseorang tu sbgai makhluk ALLAH je..

counter statistics