Tuesday , September 27 2016
Home / Gossip Panas / Zack New Boyz berdepan hukuman mati, edar ganja

Zack New Boyz berdepan hukuman mati, edar ganja

Zack, pemain bass kumpulan New Boyz bakal berdepan hukuman mati atas tuduhan mengedar 1.321 kilogram ganja di Petaling Jaya dua tahun lepas.

Zack atau nama penuhnya Radin Irwan Dzul Karnain, 32 tahun tinggal dalam tahanan reman sejak tarikh tangkapan dibuat hadir memakai baju-T berkolar kelabu kelihatan tenang sepanjang prosiding. Bapa kepada dua orang anak itu boleh dihukum mati mandatori jika disabitkan kesalahan.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

13 comments

  1. rozita che man

    sayangnye.. mcm mane la blh jd cmni..

  2. bila hidupkan berlandaskan nafsu..

  3. ksian kt anak bini ea.. hmmm.. npe la nk guna jln singkat utk idup sng…

  4. yeahh..1st..eh ade kisah ke aku 1st..wakakka

    hukumsn? kehkeh..taip laju sgt ke mulsaman oii..

    ptt bdn keding..ngisap lg..mengong pnye org..buu..

  5. sudaa btl ka? kehkeh

  6. ….

  7. Hanya takdir menentukan…

  8. Korang tau ke apa masalah dia..

    Dalama dunia ni,jgn egt y buat jahat tu, jahat..y buat baik tu baik..

    Kita tak tau apa sebenarnya y tjadi lam edup dia..

    Tak payah la nk ketawakan org..kelak, kalau jd kat btg edung kita..time tu baru tau langit tinggi ke rendah..

    Semoga Allah mempermudahkan segalanya. Aminn..

    Sahrul

    • btl,kt xtaupe mslh dia…aku pn penah gak alami mslh kewangan,tp aku xsggp la plak sampai nk jual dadah…

  9. Atomen new boys lol

    Ni kes mengedar.. Nak kaya cepat. Dlu jadi artist dah rasa wit byk, dah jatuhnya newboya Malu nak keja kilang

    All the way he choose ikot nafsu

counter statistics