Friday , October 24 2014
Home / Dunia Artis / Zain Saidin dan Rozita Che Wan di Universal Studio, Singapura (5 Gambar)

Zain Saidin dan Rozita Che Wan di Universal Studio, Singapura (5 Gambar)

Selepas pengakuan Zain Saidin mengenai hubungannya dengan Rozita Che Wan dan perancangannya untuk berkahwin dengan janda anak dua ini. Mereka dilihat kerap bersama dan paling terbaru gambar mereka bersama pergi ke Universal Studio, Singapura. Lagi gambar selepas ini.

Sumber dipetik: ct N honey & RotiKaya

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

23 comments

  1. Tak insaf lagi lepas pegi Gaza? Ish ish ish…

  2. Kelab Suami Derita

    Untunglah ko Zain…kami yg bujang2, suami2 dan duda2 ni gigit jari lah! Jantan mane tak nak dpt bini mcm RCW ni weiiiii..pendamkan je lah cita2. Best kalau dapat bini yg SENDIRI pandai nak bergaya dan berfesyen ni..duit bukan ukuran kalau sendiri tau nak updatekan diri.Sedap mata bangun pagi2 tgk bini dah siap bersolek, rambut dah set curl2 dan pakai baju ikut body yg melecun..semangat suami nk bangun pagi2 nk pergi keje..silap2 tak pergi keje sebab terliuk tgk bini…tpi tu hanya angan2 majoriti suami2 jek!!! Hampas je kan….

    • untungnyer dapat awak ni kan ,x kesa pun bini x masak x ngemas asal kan bini pandai makeup pndai pesen….hokhok…

    • terliur pada mase belum dapat….klu dah dapat baru tahu perangai….rupa elok body cantik wak ape..klu bini duk tayang kat mata umum….dosa dapat ada lah….kan elok….cari budi perkerti yg elok..kan nati sakit senang ada yg sudi menjaga…..kan klu cari yg sentiasa nk update….jawabnye…. iri jadi cam kan kain buruk…..pic yooooo…..:o

  3. LEHER RCW DAH CAM AYAM PENCEN PUN KO BERNAFSU KER KELAB SUAMI DERITA HAK THUIII…….. LUARAN JER CANTIK BUAT PER…?

  4. yang itu ayu raudhah dan suami ker? bestnyer ke USS ramai2. zain…melepaslah aku!

  5. btg zain dh keras tuu..hahahaha

  6. Kpd Kelab Suami Derita: kecantikan duniawi x pntg, jika akhirat x jaga. Kenapa tak suruh isteri anda bersolek untuk anda. Mungkin ditegur dgn cara baik, isteri boleh terima. Jgn pentingkan nafsu semata2.. Jaga iman, insyaallah, anada blh mnjga nfsu anda :)

  7. dia tak tahan la tu…dok p main sabun hari² lps tgk cik ta

  8. barang tua pun jadilah,..,……

  9. Jangan 2 hari khawin dah cerai

  10. MUKA BOTOX…..

  11. Nafsu je…lepas kahwin…cerai…tgk la rita rudani yg cun melecun pun cerai akhirnya…masa bercinta janji sehidup semati…tipu belako…nafsu setan…

  12. bukan main lagi gambar melekat. bertuah la ko zain!

  13. Aku dah meluat tengok artis tua kawin muda..so boring…

  14. wah..cepat-cepat lah kawin…i harap jodoh awak sampai akhir hayat…amin.

  15. jgn lupa pangge makn kenduri

  16. aku nampak zain tu stim ble plok RCW…..

  17. Lelaki sekarang jangan nak banyak songeh.. Nak suruh bini melawa tengok tebal mana dompet tue. Bersyukur lah zaman sekarang perempuan jadi multi-tasking. Bantu back-up pendapatan suami, jaga anak, jaga urusan rumah tangga. Sepatutnya suami kena lebih memahami bukannya nak tekan supaya jadi macam si RCW nie.

    Tengoklah stail dia dari atas ke bawah semua branded, mana ada celop punya. Suami mampu ke bagi?? Kahwin dengan anak orang kaya boleh lah.. Bersyukur suami zaman sekarang. Patut cari yang solehah, sampai ke syurga. Tengok wardina saffiyah, sejuk mata memandang. Yang penting niat.

counter statistics