Wednesday , September 28 2016
Home / Gossip Panas / Zarina Anjoulie Lavocah Didakwa Memiliki Dadah

Zarina Anjoulie Lavocah Didakwa Memiliki Dadah

zarinaanju

Nampaknye, gosip artis untuk tahun baru 2013 dimulakan dengan cerita kurang enak daripada Zarina Anjoulie Lavocah. Zarina telah di dakwa kerana memiliki dadah ketika serbuan dibuat di sebuah kediaman di Jalan PJU 10/1C Damansara Damai pada 5.30 petang, 30 Disember lalu.

Ketika serbuan dilakukan, Zarina pada ketika itu bersama teman lelakinya, seorang pelajar kolej swasta didapati memiliki dadah jenis Eramin 5. Eramin 5 adalah sejenis dadah yang kerap digunakan di kelab malam untuk mengembalikan kehidupan rutin. Dadah jenis ini adalah pengganti heroin kerana harganya yang lebih murah.

Kedua-dua mereka boleh dihukum mengikut Seksyen 12(3) akta sama, dibaca bersama Seksyen 34 Kanun Keseksaan, yang membawa hukuman maksimum penjara lima tahun atau denda RM100,000 atau kedua-duanya sekali, jika sabit kesalahan.

Zarina, ketika dibicarakan di hadapan mahkamah telah mengaku tidak bersalah.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

10 comments

  1. hukum mati jelaa dia ni…menyemak bijik mate aku je melihatnye

  2. Buat baik berpada-pada, Buat jahat jangan sekali…… kat sana nanti belajarlah mengINSAFI kesalahan2 kamu … bukan org x tegur,,, dari gosip sana gosip sini,dan cara berpakaian dah lama org tegur….

    Nasi dan menjadi TAHI…..

  3. insaf taik kucing……x pernah nak blaja dari kesilapan…

  4. Dia bukan popular pun…cuma tau pun drama anak pontianak,, Lepas tu ade drama/film lagi ke?

  5. Artis la sangat, setakat satu drama tu je. Yg lain semua penuh dgn kontroversi semata.

  6. Dia ni tak lah femes mana cuma popular dengan kontrevasi dan ayat yg selalu cakap buat apa nak jadi hipokrit.. tak faham aku dengan dia ni.. Bukan nak tuduh atau apa tapi dia salah seorang yang mejatuhkan maruah wanita lain..

  7. x tau nk ckp ape ngn budak hingus ni…cuma semoga Allah buka pintu hati dia tuk bertaubat dan berubah ke arah kebaikan …

  8. kesian dia. sampai masa dia akan berubah. masa tu kluarlah berita penghijrahan artis sepert yg byk berlaku skrg. lihat lah bgna kisah2 sepert z***…z****…dan z***…. j****…. dan n***** dan w**** dan s**** a***** dan ramai… lagi. dulu2 artis yang berudung2 skrg pon banyak skandal. sabar ye peminat2 seni tanah air.. manusia seperti roda hidupnye, skejap atas skejap bwah, skejap jahat, skejap baek. satu hari zarina anjuli lavocah akan jadi baek juga..

  9. getik awok nengoknye, udoh dasar retis.

  10. Dia Islam ke

counter statistics