Tuesday , September 27 2016
Home / Gossip Panas / Ziana Zain mengaku suntik Kolagen ke bahagian muka (1 gambar)

Ziana Zain mengaku suntik Kolagen ke bahagian muka (1 gambar)

Penghujung tahun lalu, khabar angin pernah mengatakan bahawa penyanyi popular Ziana Zain,45 telah menerima suntikan di wajah. Bagaimanapun, perkhabaran itu senyap seketika bak angin lalu.

Namun, ketika sidang media Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2011, kelmarin, tanpa berselindung, Ziana Zain yang cukup berseri-seri mengakui bahawa dia telah mendapatkan nasihat doktor pakar kecantikan bagi meneriman suntikan kolagen pada Ogos lalu pada beberapa tempat tertentu di wajahnya.

Sumber dipetik: Murai

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

20 comments

  1. t'pulang dry dri individu…
    stiap 0wg nk yg t'baik tuk diry..
    s0 kte xylh nk fkir negatif….

  2. bukan BOTOX ,, kikikikikikik

  3. betul lah tu bukan botox…. kalu botox dah tentu muka cam artis sorang tuh..!
    skrg memang bnyk treatment utk cantikkan kulit…. pls be open minded sikit..yer..

    • manusia yg suke menokok tambah tau cube memperbaikki wajah semata2 kerana tuk menambahkn kecantikkan bermakna mereka kurang yakin dgn ciptaan Allah. Percayala setiap ciptaannya adalah sesempurna makhluk dn MANUSIA adalah sebaik2 ciptaannya. Bersyukurlah ^_^

  4. x sedor diri..dh tua bwk2 la tobat..beriye2 nk cantik sgt..pooordahh!!

  5. kolagen je..bukannya botox. dalam kulit muka kita memang la dah sedia ada kolagen. tapi bila usia makin meningkat, kolagen tu makin berkurang dan tak elastik, itu yg menyebabkan muka jadi kedut.

    • …….. tapi AKHIRNYA kedut jgkkan so what is the point now? Tk pernh adanye tua2 yg tk berkedut, semua manusia akan melalui zaman tua dan 'kedut' itu. =/

  6. normajean, nonanina, dan mashimaro dan laen laen yg jahil, ini termasuk dalam golongan yg mengubah ciptaan Allah, hukumnya HARAMMM, kalau rasa nk buat sesuka hati, cari dunia lain (kalau ada) dan hidup dgn hukum anda sendiri…….anda jahil lagi menjahilkan org

    • betulll..terimalah hakikat wajah dah berkedut.tu pun 1 nikmat yg Allah bagi..utk remind kita as manusia..umur da makin banyak..bekalan utk akhirat mcm mn plak?? lagipun wajah asal bukan ade kecacatan yg mengaibkan..elok cantik je. pls dun be narrow minded!

      • mnyuntik kologen diharuskan klu utk kshatan..kita bkn tau,ntah2 suami dia yg sruh ke..klu laki xska rmbut krinting dia sruh kita luruskan,kita kena luruskan,,tu bkn mngubah ciptaan Allah nmanye..camtu la ziana ni…mgkin suami dia nak muka bini sihat n segar..tp dgn niat kita merubah tu utk sisuami la…jgn suka mncari silap org klu diri sndri blum tentu benar..

        • sekarang nak ikut perintah Allah ke siapa? suntikan diharuskan jika wajah seseorang mempunyai masalah yg boleh mendatangkan aib pada diri…parut jerawat yg teruk ke…jeragat ke. method mcm plastic surgery la kan..betul x?then kalau suami request..so selayaknya suami dia je yg boleh tgk..betul x?jgn slhkan org lain hakikatnya kita sendiri yg xpandai kawal nafsu utk jd cantik…cantik…dan cantik. sy xmencari silap sesiapa..sebab saya juga manusia biasa yg penuh kesilapan

  7. jerung: kalau utk suami dia kenapa dia tayang kat umum… itu adalah HARAM…. Rambut tu aurat HARAM…. Pakai tak dok nampak buah dada HARAM……. kalau nak telanjang kat suami dia tak kisah ini kat umum…..

  8. Kat mana nak buat suntikan kolagen tu hah. Cer citer… cer citer… tak sabo dah opah nak 'cucuk' ni… atukpun dah bagi 'greenlight' dan bajet yang lumayan. Jealous aku nengokkan si Ziana yang nampak berseri-seri tu…

  9. kalau ikut hukum agama cnfm haram, wlpn permintaan dr suami tp klu permintaan yg haram kira haram la xde diskaun2 hehe
    knp lak suami xmnta isteri pakai tudung ke, menutupi aurat ke.. kan ke itu tuntutan agama.. renung2kn 😉

  10. apa salahnya kalau kita nk jga kecantik untuk suami kita juga

  11. xpayalah kta nk jga hal org jga hal sendiri sudahlah sebenarnya saya nk cri kawan lama tp tk thu nama kawan sy ruziham mahmud org kekantan tentera darat sy dri mlk

  12. awk nk cari kwan lama awk mcm pena dngar ja setahu sy ruziham tu org kelantan kn semasa dia betugas di mlk dia ada kawan namanya megat btol tak meraka adalah pegawai tentera skr xthule kot dah pencin ke lum

  13. mmg btol apa yg awk cakp to meraka kwan baik sy harap mraka xlupakan kta semua ruziham lau awk nk thu ella kwan sy to dah bernantuh

counter statistics