Monday , December 5 2016
Home / Dunia Artis / Zizan Raja Lawak sambut hari jadi Ampang (7 gambar)

Zizan Raja Lawak sambut hari jadi Ampang (7 gambar)

Baru-baru ini, Zizan telah menyambut hari kelahirannye yang ke-28 di Restoran Bora Ombak, Ampang. Antara bersama-samanye yang menyambut ialah kedua ibu bapanye, para peminat dan anak-anak yatim. Lagi gambar after the jump.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

22 comments

  1. suka tgk zizan ni… 😉

  2. oh, sebaya denganku rupanya. untunglah ada orang nak sambut hari jadi. aku tak pernah sambut pun. ^_^

  3. Semoga panjang umur Dan dimurahkan rezeki. Insyaallah amin

  4. buruk noo ko pakai rantai tu zizan. xkan ko tak tanya ustaz azhar hukum pakai rantai tu apa. Kalau bkawan dgn org2 alim tu, belajarlah ilmunya sekali

  5. cam gangstar je aku tengok zizan ni………pakai rantai tuh……..tu dah gangster negro kat new york tuh……………gempakkkleee………………

    • hei babi kenapa kau cakap macam tu aku rasa kau jeleskan sebab muka kau macam babikan babi babi babi

    • Kau tu bagus sangat ke bodoh setan!! Kau tak suka, daimlah je la. Orang macam kau ni memang tak ada otakk!!!!

  6. kek tu very specially yummyyyyyy………………………….gamba kereta sport pun ada jgak ditunjuknya………..

  7. tengok……………..pelik 2 dah skarang wat besday party nih……………….

  8. buruk2 pun atleast dia x lupe jemput anak2 yatim wpun buat kt tmpat eksklusif.. artis lain ade nk jemput? jemput yg terkinja2 kt disko ade la..

  9. yg megutuk 2 mcm la diri 2 bagus sngt.. ade je benda nk cr salah.. boley nasihat kn org, tp btolkan diri sendiri dulu..

  10. ermm… sye minat sgat kat zizan tpiii…. tak pe lah.. zizan the best…:)

  11. abang zizan saya minat kat abang sebab abang zizan kacak dan lawak

  12. zizan the best,, apax2 pon sya tetap sokong zizan,, eleh smua owg pon ada buat ksalhan bh,, dya guna rntai kh apa kh biar lh bh,,suka hti dya lh,, dya x juga kacau kamu,. i loovee zizan.. dya ada g jmput ank2 yatim,korng ada? xda kan haha<3:)

  13. waaaaahhh comelnya boyfriend i ni!!!

  14. OMG ZIZAANNN MEMANG HEBAT LAAAAA I LOVE YOU ZIZAN AND JOHAN! JOZAN TAK AKAN TERPISAH MUAH MUAH :***

  15. HAPPY BIRTHDAY SAYANGGG

  16. happy birthday baby.hehehe

counter statistics