Monday , December 5 2016
Home / Dunia Artis / @zizanrajalawak dengan Mitsubishi Evo 10 baru (8 gambar)

@zizanrajalawak dengan Mitsubishi Evo 10 baru (8 gambar)

Kalau tahun lepas, Zizan Raja Lawak memiliki Subaru Impreza WRX STi. Pada tahun ini, rezeki bertambah dan mengumumkan pembelian kenderaan baru di Mutiara Motors melalui status update di fanpage miliknye. Kenderaan yang baru dibeli itu ialah Mitsubishi Evolution X. Lag igambar after the jump.

Sumber dipetik: Facebook Zizan Raja Lawak

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

20 comments

  1. Kim Salam Mamat dua org tu beb……gua tak nk Zizan gua nk 2 org yh ambik pic sekali

  2. woooo….nice….income 50k sejam…pe de hal….jgn lupe dri, lupe ibu bapak n lupe nk saving suda…..

  3. UNTUNG LA….:)

  4. TAHNIAH..TAHNIAH… Jangan lupa simpan duit masa senang..tak nak la bila dah tua nanti minta derma …mmmm

  5. hebat zizang muroh rezeki mung jgn lupe mok ayah kampung deh

  6. aku nk zizan cz lg encem,yg plg rndh xlalu aku tp dpt kt jb,jb nk dt je

  7. comellah gmbar yg ke 6 tu… 🙂

  8. Mcm suami juliana banos sorg tu

  9. xsilap aku yg salah sorg tu en.tar (mokhtar) kan…laki juliana banos..yeke?

  10. perghhh bro zizan…hidung makin mancung…duit pun makin mancung..i luv u..muahhhhhh

  11. korang nak tau x dia beli kat mana ??? huhu…mutiara moto johor bahru …syarikat bapa mertua juliana banos

  12. 7 april 2012 jumpe dia kat kedai basuh kete…nampak kete ni la…wah mmg cantek n ganaz….

  13. terbaekk…hati2 jalann meraya

  14. alhamdulillah murah rezeki zizan

  15. alhamdulillah ,zizan . jangan lupa untuk mengucapkan syukur . jangan lupa Allah SWT , Ibu ayah n kluarga d kampung .. jangan lupa diri k . kami peminat Zizan ne slalu mndoakan smoga kmu lbih baik dan tidak n tak lupa diri ..

  16. abg zizan knp x ajk sye gi beli kereta .sedih nye sye mcm nie.abg nk nmbr fon abg ?^_^

  17. abg zizan x ajk sye pn nk gi beli kereta.sedih tau sye.

  18. dah bli kete knpe x ajak anazan jln2:(

counter statistics