Tuesday , October 20 2020

Adeline Tsen tunjuk jari tengah di Instagram? (1 Gambar)

Dah kenapa Adeline Tsen tunjuk jari tengah kepada peminatnya di Instagram ni?? Marah betul nampak muka dia? Ikuti video penuh kenapa jadi macam itu di bawah.

Tangan make-up artist rupanya. Pui!

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Puteri Aishah positif COVID-19, kini mulai rawatan

Umum ketahui pelakon Puteri Aishah telah disahkan positif COVID-19 selepas pulang menjalani penggambaran di Scotland …

2 comments

  1. mybe nie bukn jari dia,jari jurusolek yg sedang mekap beliau…mcm jari lelaki jer ngok..besar semcam jari nyaa..jgn salah anggap ya…

  2. benda cam ni pun jadi isu, normal lah jurusolek gunakan semua jari untuk mekap…tak pernah tengok?

counter statistics