Monday , January 25 2021

Akim AF7 sewaktu zaman sekolah (3 gambar)

Lagi gambar after the jump.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Puteri Aishah positif COVID-19, kini mulai rawatan

Umum ketahui pelakon Puteri Aishah telah disahkan positif COVID-19 selepas pulang menjalani penggambaran di Scotland …

22 comments

  1. euwwhhh~~~ perlu ke mulut camtu~~~ yaks~~

  2. hahaha betauiiiiiiiiiiiiiii

  3. Aku tak suka perempuan pakai tudung mcm tu.
    Bagi aku nampak pelik.

  4. bkn nk ckp r..tp kwn2 aku yg asal dr jb sume pkai tudung mcm tu..ank tudung smpai ke dahi..lol

    • yup..kalau gi jb biasa je tgk pompuan pakai tudung camni especially bdk sekolah..kenapa tu aku tak tau..tapi camni ni la pesennyer..

    • ak pun bkn nk ckp, member2 ak asal jb sume pakai style anak tudung ke depan.bg dorg, style cm biasa tu cm ketinggalan sikit

  5. pakai tudung mcm 2 mgkin sbb dahi jendul kot…. hehe

  6. pesen mcm tu la..sok dah abeh skola..trus tudung melayang..culture shock!

  7. haha ni mmg style budak2 skolah jb la. member2 aku yg jb2 smua spesis pakai tudung cmni.
    tp setakat spm la. lepas spm semua terbangg..

  8. kah3,, muka cam hampas.. tudung camtu no komen.. sbb tu bukan anak tudung.. tu dlm tu snowcap..kih3..

  9. akim..akim..ye ke akim tu?

  10. haha kiut lha teq …. nkal juga akim msa kcik2..bgmbr an ompuan jk..lki xda .. encem sgt la tu ..uhux!derrrr

  11. Aku rasa ni sekolah menengah kat Johor sebab hanya budak2 Johor yang apaki tudung serkup ke depan sampai dahi.

  12. panjang, pepes,,

  13. ewwwwwwwwwww………………………………….

  14. entah pelik2 pkai tdung cm gitu

counter statistics