Friday , December 2 2022

Ally Iskandar bertunang dengan Aishah Zainal

Kami di fahamkan Ally Iskandar telah bertunang dengan Aishah Zainal di kediaman keluarga Aishah di Taman Sri Intan, Ampang sebentar tadi. Aishah Zainal merupakan Runner-up bagi program Gadis Melayu pada tahun 2010.

Gambar pertunangan Ally Iskandar dengan Aishah Zainal di bawah.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Puteri Aishah positif COVID-19, kini mulai rawatan

Umum ketahui pelakon Puteri Aishah telah disahkan positif COVID-19 selepas pulang menjalani penggambaran di Scotland …

13 comments

  1. Perghhh.. Sempat lg ally iskandar menyambar!
    Bwahahaha..
    Apapun,tahniah buat ally iskandar dan aishah zainal.

  2. TAHNIAH……….semoga sampai diijabkabulkan seterusnya hingga HUJUNG NYAWA………..SALAM DARI KEJAUHAN YG HANYA SEKADAR MEMUJA BAYANGMU…

  3. nk plak ali iskandar kt pempuan ni..gaye cm hight class je..wakakaka

  4. wktu bertunang klua pulak rmbut sejemput . hahaha

  5. comelnya tunang ally… semoga bahagia ya..

  6. wah..
    tahniah ally n aisyah..
    (^_^)

    ps:aisyah pakai le tudung…..

  7. tunang ally ni pakai tudung ke x?masa gadis melayu belitup sakan.

  8. masuk gadis melayu leh plak pkai tudung. hipokrit ar lu beb. mcm ni pon ally nk. erm,ok lah 2…

  9. i igt ally ni high taste sngt,rupa2nya biase2 jer….

    • aah igt high sgt..ala..ta cantik pun…da penah jmpe dh minah ni kt lua…aku rase nurul ajai lg lawa kott…hihi