Friday , December 3 2021

Almy Nadia dituduh sombong di tempat makan (2 Gambar)

Seorang peminat telah memuat naik sekeping gambar Almy Nadia bersama suaminya, Fizz Fairuz dengan caption bertulis “Berlagak gila diorang ni”.

Gambar tersebut diambil ketika peminat dan Almy berada di restoran makan yang sama. Almy yang terperanjat dengan kenyataan itu memuat naik semula gambar itu dan menulis caption

assalammualaikum .. minta maaf awal2 yer.. bukan nak burukkan sesiapa tp dia dah burukkan nama sy dan suami.. nak tumpang tanya adk yg bernama @fatensahaja .. bila sy belagak?sy dtg kedai makan utk makan isi perut. jd mana salahnya.sy tahu sy artis tp takkan la nak sapa semua org kat kedai makan tu nnt org kata gila pulak,betul?? jd apa sebab awak dy belagak yer???sy tak kenal awak langsung n tak igt pun kat mana awak duduk??motif keluar dlm instagram kata sy belagak?nak glamor ker?? cc @fizzfairuz

Macam-macam kes yer, artis nak makan diam-diam pun dituduh berlagak.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Puteri Aishah positif COVID-19, kini mulai rawatan

Umum ketahui pelakon Puteri Aishah telah disahkan positif COVID-19 selepas pulang menjalani penggambaran di Scotland …

4 comments

  1. sekurang2 nya senyum

    • Maksud ko senyum 24 jam gitu? Mmg sah2 dkata gila. Kita yg bkn artis ni pun x le nak senyum 24j. Si faten ni pun ambik gmbr curi2. So mcmna almy nak senyum? Mmg sah2 le si faten tu yg gila glamor. Ambik gmbr artis curi2 pastu nak burukn nama org. X malu. Perangai keyboard idiots & perasan dirinya keyboard warrior.

  2. aku penah jmpe almy nadia kat sebuah pasaraya..ok jer die xsombong pown..walaupown kite xgi dkt die….

  3. Haha. kalau senyum memanjang, nanti orang kata nak cari attention pulak. nak kena recognise diri tu artis. senyum salah, tak senyum salah. kalau tak kenal dia tu artis, menyampah pulak orang tengok dia senyum memanjang.