Sunday , January 23 2022

Anne Ngasri kena strok minor, kini terlantar di hospital

Anne Ngasri kini berusia 27 tahun dilahirkan pada tahun 1984 dikatakan telah terkena penyakit strok minor. Dia kini terlantar dihospital dan dilaporkan stabil. Mari-lah bersama-sama kita mendoakan yang terbaik buatnya, Amin.

Sumber dipetik: Forum Cari forum gosip unggul

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Puteri Aishah positif COVID-19, kini mulai rawatan

Umum ketahui pelakon Puteri Aishah telah disahkan positif COVID-19 selepas pulang menjalani penggambaran di Scotland …

13 comments

  1. MOGA2 ANNE CEPAT SEMBUH…TENTU SEDIH ANAK2 ANNE..

  2. ~seyes ke??~

    harap2 dia ok….

    semoga dia pulih

    http://www.izzlatif.blogspot.com

  3. pas dh semboh xyah nk belakon lg..cri je koje lain yg halal..blakon bkn x halal..juz x elok dedah sane sni..

  4. aisey..br drg ni berita dr kwn td siang. kasian ini Anne. Rasa2 bekas suami maw dtg melawat?

    Moga Anne cepat sembuh..

  5. harap dia cepat ok..kesian anak2 dia…tapi Anne ni nampak jenis kuat semangat..

  6. nie sume sla exhusbund dye…..

    kesian anne byk sgt nk kne fikir tu yg jd mcm nie..highper tansion dye tga mngandong kne cerai..dodol punyer org..n hope anne cpt smboh tabah kn ary ok>??

  7. buat anne bersabarla, kerana bersabar separuh drp iman,imanla bleh jadi pnawar pyankit.

  8. anne da sembuh tak yek?

  9. Astagfirullah……ada insurance tak ? Pentingnya insurance demi masa depan anak2…….

  10. hrap2 cpt smbuh.amin^_^:)

  11. As Salam, kalau betul anne dimasukkan ke hospital kerana minor stroke.. bersabarlah suami saya pun kena minor strok pada tahun lepas tapi alhamdullilah sudah pulih seperti sedia kala dan masih lagi makan ubat dan makan masih lagi berpantang maksudnya tidak makan apa yang akan memudarakan seperti makan yang berkolestrol tinggi.. HARAP2 ANNE AKAN CEPAT SEMBUH. INSYA ALLAH