Sunday , November 1 2020

Ayu Raudhah dan keluarga bercuti di Paris (10 Gambar)

Baru-baru ini, Ayu Raudhah bersama suami, Zaquan Adha dan anak telah bercuti ke Paris. Gambar percutian mereka telah dikongsi bersama di akaun Insta miliknya. Gambar penuh selepas ini.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Puteri Aishah positif COVID-19, kini mulai rawatan

Umum ketahui pelakon Puteri Aishah telah disahkan positif COVID-19 selepas pulang menjalani penggambaran di Scotland …

11 comments

  1. Bosan n gedik! Next!

  2. Puii..poyoz..ni sume poyo

  3. Bajet nk jeleskn rita rude le tuh

  4. doakan yg baik, semoga kita pun macam dieorang nanti… hehe
    My recent post Ducati Panigale 1199 S Senna Di Lancarkan – Penghormatan Kepada Lagenda F1

  5. suaminya dah xmain bola lagi ke..bercuti je..sedangkan kembarnya sibuk sampai nak g mahkamah pon xdan..buang duit rakyat johor je bayar gaji..tp xmain bola..tu pasal x masok akhir..pemain gila glamorrr

  6. kata dah berhijrah, tp kenapa pakaian masih ketat?????????????? especially seluar yg di pakai tu??????????????? suami tak tegur ke???????????? atau mmg suka tgk isteri macm 'telanjang'..???????????????????

  7. abg aidil nama ank abg ape?

  8. knp x bls lgi msj nie?

  9. mesti bestkan

counter statistics