Friday , March 5 2021

Cahaya Malaika, bayi perempuan Mawi & Ekin (3 gambar)

Inilah gambar anak pertama Mawi dan Ekin yang selamat dilahirkan pada jam 4 pagi pada Hari Selasa yang lepas. Anak Mawi ini diberi nama Cahaya Malaika. Gambar penuh lepas ini.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Puteri Aishah positif COVID-19, kini mulai rawatan

Umum ketahui pelakon Puteri Aishah telah disahkan positif COVID-19 selepas pulang menjalani penggambaran di Scotland …

12 comments

  1. comeyyy baby tapi baru 4 hari kan, nape tak dibendung?

  2. ala mase nk amik gmbar mmg le xbedung jap… kang die bedung la balik… korang ni apa daaa… kampung betul!

  3. mawi nie cam kekok jer pegang anak.. xper mawi.. belajaq2 la no..

  4. la mmg la kekok kan dia br dpt anak sulung…kalo dah ada 2 or 3 anak br la tak kekok…apa dar…tu menandakan dia mendpt pengalamn baru dgn kehadiran anak dia…apa2 pun mawi selamat lar bersengkang mata,berkelam kabut dgn kehadiran si comel nie…

  5. comelnye…..uhuhu…muka mak dia ni…

  6. uu..kiut2…. congrat la yerr .,

  7. kiotnye,,,,,,,,,,,tahniah arr

  8. tahniah dgn rezeki yg diberikan dr maha berkuasa,amin..semoga kamu berdua mnjd seorg abi n ummi yg berjaya dlm mendidik anak cahaya malaika..amin..

  9. apa maksud nama bb tu?mcm nama dlm cite jahat tu malaika

    • malaika tue dllm bhsa arab nya Permaisuriku kot..klu salah tnyalah gn Pak Arab yerk..hakhak..

counter statistics