Thursday , September 24 2020

Advertorial

September, 2012

  • 24 September

    Pertandingan Jom Kurus – Hadiah RM1000

    Saya bermula sebagai orang yang biasa sebelum berubah kepada individu yang menjadi perhatian ramai. Sebelum ini badan saya agak gempal ditambah pula dengan ketinggian saya yang agak rendah, saya terasa seperti kurang keyakinan diri dan cepat berasa malu apabila di khalayak ramai. Apabila memakai baju, saya akan pastikan yang baju tersebut longgar dan apabila mahu duduk, saya akan tarik dahulu …

August, 2012

  • 9 August

    Cik Syasya dah langsing pada hari raya!

    Ok, hari ini saya nak cakap mengenai cik Syasya. Cik Syasya ni comel orangnya. Dengan beratnya 85kg, dia nak kuruskan badan. Beliau di sarankan oleh rakan baik untuk mengambil jus menguruskan badan masa berpuasa ni. Harga dalam RM 250 begitu yang perlu dihabiskan dalam sebulan. Tapi Cik Syasya suka sangat makan, kalau berbuka tak tambah nasi tu, bukan Syasha lah …

May, 2012

  • 4 May

    Anda ambil exam PTD Mei 2012 ini?

    Macam pisang goreng panas. Macam nangka goreng panas. Ribuan calon telah dipanggil untuk menghadiri Peperiksaan pertulis exam PTD M41 ini. Jika anda tidak membuat persiapan, maka peluang anda Untuk lulus dalam exam ini akan menjadi sukar. Ini kerana tidak banyak sumber yang anda boleh cari untuk lulus dalam exam PTD M41 ini. Apa yang anda perlukan adalah satu persediaan yang …

August, 2011

  • 1 August

    Senheng Hari Raya Promotion

    Hai sayang2 Mak Bedah.. Hari nie Mak Bedah nak gebang pasal Senheng.Destinasi pembelian produk2 latest terkini masa kini.Haaaa..uolls tak yah nak bohong kalo uolls tak penah dengo name Senheng kat mukebumi Malaysie ni yer.Itu sume duste belake.Punye la banyak kedai senheng kat luo tu. Lagi2 nak kite nak menyambut Ramadhan nie pastu kan nak raye kan?Mak Bedah nak menuko Tv …

February, 2011

  • 16 February

    Panduan Kesihatan Ibu Hamil: Bagaimana Mengatasi Keputihan Ketika Hamil

    Kebiasaanya wanita mengandung akan selalu dijangkiti keputihan. Perkara ini berlaku kerana perubahan hormon yang dialami oleh wanita mengandung itu sendiri. Perubahan hormon ini akan merubah persekitaran pada kawasan faraj yang lebih mesra bakteria. Antara perubahan yang berlaku adalah perubahan keasidan (pH) pada kawasan faraj bagi mengalakkan lagi pertumbuhan bakteria ataupun kulat. Maka kesan daripada jangkitan ini akan membawa kepada pengeluaran …

counter statistics