Friday , January 28 2022

Ellie Suriati beri kenyataan pembantu rumah

Sebelum ni kan heboh mengenai Ellie Suriati mendera pembantu rumahnya. Minggu lepas Melodi TV3 sudah berjaya mengupas dengan menemubual Ellie Suriati sendiri dan dengar pula kenyataan darinya sendiri. Barulah adil apabila kita sudah dengar dari kedua-dua belah pihak, bukan? Jadi selepas menonton video ini, apa pula pendapat anda?

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

PU Abu dikecam kerana bermain TikTok

Siapa sangka pendakwah bebas seperti Pencetus Ummah Abu (PU Abu) di kalangan manusia yang terjebak …

6 comments

  1. die ni dh la x lawa..lg nk pakai seksi2..blah la..nyampah tgk nye..mcm bdn tu cantik je
    artis sume same je..sume bodo

  2. Lobang hidung…? wat eber…janji laki akak nih encemmmmm… weh aku dah jupe Azri Iskandar tu, encem..just satu je, dia putih sgt.. klu gelap sket laaaaaaaaaaaaaaaaagi le encem

  3. At lassstt..baru leh tgk video ni… hmmm byk tol kes2 camni. yg kena dera tu ade aaa kes terpencil tp kemain diwarwarkan. member aku pun cian, maid indon dia lari ikut bf, skali bf dia tu kaki auta, baru aaa ampun bu ampun bu… sori aa member aku kate tiada maaf bgmu !!!

  4. pembantu rumah ni ade yg OK ade yang KO.. biase la manusia kan