Tuesday , November 24 2020

Faizal Ismail bercuti di Maldives (3 Gambar)

Wah! Untunglah Faizal HotFM sebab dapat bercuti di Maldives tu! Lagi gambar selepas ini.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Puteri Aishah positif COVID-19, kini mulai rawatan

Umum ketahui pelakon Puteri Aishah telah disahkan positif COVID-19 selepas pulang menjalani penggambaran di Scotland …

11 comments

  1. Aku tak reti nak komen la….Camana mau buat ni…

  2. Best tu…lagi satu…budak atas aku ni sial la…..bawah pun sama….

  3. Kat mana tu Maldives tu best nye jika ku adapt pergi…oh…

  4. Best tu…

  5. Subhanallah, cantiknya laut.

  6. Subhanallah……….terbaek la der botak…

  7. Laut ni klu 'sampai' kat Malaysia, jahanam dikeje kan . Hehe

  8. Snokerling belakang umah aku lagi best….air tawar

  9. best nyee dpt bercoti ngan family kat ober C… snokerling lak tuu….
    whuaaaa best nyeee

counter statistics