Monday , April 19 2021

(Gambar) Adik Fasha Sanda

l_0a0b049e15da96cac2ae7abcb694c2e3

Selepas Fasha Sanda menyepikan diri dalam dunia seni tanahair akibat dari keterangan di halaman ini, kini tersebar pula gambar-gambar adiknya yang agak seksi dan menjalani kehidupan sosial.

l_40bff58d9ab5e1ed971b404a813e7eb0

l_2437e100a1c368d37ed74c5923029d1b

l_5656304958f67cbc8f80558a58ea80c0

l_fa9146b34a98a976bb89363a1e8510ac

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Mufti jemput Faiz Roslan hadir Pejabat Mufti Wilayah Persekutuan

Isu Faiz Roslan ini semakin menjadi-jadi kebelakangan ini. Bermula dengan video viral berpakaian wanita dan …

12 comments

  1. klu aku ckp bdk ni tak cantik langsung korang jgn marah tauu
    tp die mmg tak cantikk langsung 😛
    fasha lg lawa

  2. mmg x cantik pun tp badan mengiurkan

  3. serius….
    memang tak lawa

  4. mmang xcntik argh…..

  5. YB.NIZAR JAMALUDDIN

    mACAM BANGLA JERRRR….

  6. Enter text right her
    eeeeeeeeee! BUROK tue!!!! harap seksi je… bla aaaao.0

  7. Enter text right here
    Poyoss giler muka dia!!!! …cam org zaman batuu jeeekkk..
    tak senonoh tul pompuan zaman sekarang
    AKHIR ZAMAN,,,,dunia pun dah tak sanggup nak terima org cam nei
    harap berubah 1 hari nanti…AMIN

  8. tak santek tak santek tak santek
    mcm jerangkung je…huhuhu
    jari aku jahat la

  9. Enter text right here!
    Tau xpa Cm Hantu je muka dia.hahahahaha